shandowhand Skrivet mars 2, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2008 hejsan! jag fundera om det finns någon som har lust att starta en wow cosplay. jag har flyttat 3år sedan från tyskland till sverige och var med i början när allt startades. fundera om animagic i år i bonn. någon som har lust att följa med eller vill starta wow cosplay i sverige? hör av dig! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pewdie Skrivet augusti 5, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 bara om jag får vara orc :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 5, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2008 bara om jag får vara female night elf rouge, lvl 70 med full epic!!11! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shadowhand2 Skrivet augusti 29, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2009 hej undrar om n¨gon har lust och hänger på halloween fest i sthlm i år som wow chara?jag gå som min undead rouge!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 30, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2009 Vad hände med ditt andra konto? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg