GamaBunta Skrivet mars 1, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2008 Nån annan här än jag och mina polare som ska gå på detta evenemang idag? :) Min fina biljett. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ddestr Skrivet mars 6, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2008 Nån annan här än jag och mina polare som ska gå på detta evenemang idag? :) Min fina biljett. ;P http://i65.photobucket.com/albums/h224/PuckoFlink/DSC00873.jpg[/img ] Det låter väldigt lockande, men jag kan tyvärr inte släpa mig upp till Stockholm. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Det låter väldigt lockande, men jag kan tyvärr inte släpa mig upp till Stockholm. :( Eller bakåt i tiden. :V Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet mars 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Det låter väldigt lockande, men jag kan tyvärr inte släpa mig upp till Stockholm. :( Eller bakåt i tiden. :V touche. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ddestr Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Det låter väldigt lockande, men jag kan tyvärr inte släpa mig upp till Stockholm. :( Eller bakåt i tiden. :V Ah, you got me there. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg