Klona Skrivet oktober 23, 2016 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2016 Utifall någon missat det så har det nyss släppts information att det ska komma en ny säsong av Full Metal Panic! under hösten 2017. https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-10-22/full-metal-panic-iv-tv-anime-revealed-for-fall-2017/.107970 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 24, 2016 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2016 Utifall någon missat det så har det nyss släppts information att det ska komma en ny säsong av Full Metal Panic! under hösten 2017. https://www.animenewsnetwork.com/news/2016-10-22/full-metal-panic-iv-tv-anime-revealed-for-fall-2017/.107970 Meatrose måste rulla i sin grav! (Av glädje!) ((Nej, Meatrose är inte död. Tror jag.)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jiicoos Skrivet oktober 30, 2016 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2016 yes hösten 2017 verkar det som , undra bara vilken riktning de tar med fjärde sösongen. Jag antar det blir animation på Full metal panic Sigma? Om någon har missat så har de påbörjat en ny manga också , dock med helt nya karaktärer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 19, 2017 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2017 Den 10/24/2016 vid 20:44 sa Sceleris: Meatrose måste rulla i sin grav! (Av glädje!) ((Nej, Meatrose är inte död. Tror jag.)) Jag insåg till slut att universum hade bestämt sig för att se till att ingen fortsättning får produceras så länge jag lever. Mitt klartänkta och fullständigt logiska beslut blev således att jag måste fejka min egen död. ;) Hej, förresten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 19, 2017 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2017 6 timmar sedan sa Meatrose: Jag insåg till slut att universum hade bestämt sig för att se till att ingen fortsättning får produceras så länge jag lever. Mitt klartänkta och fullständigt logiska beslut blev således att jag måste fejka min egen död. ;) Hej, förresten! THE MAN RETURNS! Men ack, vilket tveeggat svärd: medan du var fejkdöd så passade ju universum också på att ge grönt ljus för en viss annan uppföljare… Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 3, 2017 Anmäl Share Skrivet september 3, 2017 Den 2017-08-19 vid 11:57 sa Sceleris: THE MAN RETURNS! Men ack, vilket tveeggat svärd: medan du var fejkdöd så passade ju universum också på att ge grönt ljus för en viss annan uppföljare… Känns som man är mer pepp på en FMP uppföljare ändå. Då kanske man får tummen ur och ser klart de tidigare serierna. Tror jag var halvvägs genom S2. :} (Hej Köttis!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg