Apachai Skrivet februari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2008 Det är är garanterat den absolut bästa animeserien jag sett! Vad tycker Du om den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 19, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2008 ack så den står stilla... nästan ingen utveckling alls, typ bleach. Fast visst den har små glimtar ibland som gör att man skrattar. f.ö. så fortsätter mangan längre än animen iirc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet februari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2008 Jag fick en kensla av att den kommer att forsätta, ack ja, vem vet. Annars en bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apachai Skrivet februari 20, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2008 Jag tycker att Kenichi utvecklades mycket + hans relation med Miu. Fast om det inte kommer yttligare en säsong så blir jag vansinnig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2008 Det såg inte bra ut i början av Ken'ichi. Tafflig animation, tafflig handling, taffligt skådespeleri, taffliga karaktärer... Men den blev faktiskt mer sevärd senare när fajterna blev bättre, och jag måste erkänna att jag gillar det där löjliga konceptet om mästare som är övermänskligt skickliga. Och Kisara. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2008 Tyckte den var rätt så bra, ibland kan det vara skönt med serier som bara går utan att du behöver anstränga dig eller grubbla på vissa saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apachai Skrivet februari 21, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2008 Jag måste erkänna att ibland när jag såg Kenichi "fightas" ville jag bara gå ut träna eller typ slå ner någon XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet februari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2008 haha ah den här serien gav mig några sköna skratt , jag tyckte den var rätt underhållande och intressant o se hur han försökte o försökte xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg