holyriot Skrivet februari 4, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2008 Tänkte se om jag kunde få sålt på mina DragonBall Z Anime dvd's här, annars åker dom upp på tradera. Androids Saga = 4 DVD Imperfect Cell Saga = 4 DVD Majin Buu Saga = 7 DVD Perfect Cell Sag = 4 DVD World Tournaments Junior Division = 1 DVD Tal: Engelsk och Japanska Region: 1, 2 och 4 funkar dom på Undertexter: Engelska Dessa är de riktiga licensierade Funimation DBZ Dvd's. Alla är Uncut, det vill säga oediterade. Undertexterna (subtitles) finns både som spår för den engelska versionen och den japanska. Så du får inte två lika undertexter för två olika versioner. 70kr st, Alla kan köpas för 1160kr inkl frakt "58kr" per DVD. [/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holyriot Skrivet mars 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2008 Nya Priser! Bumpzzz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holyriot Skrivet mars 21, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2008 Ännu en gång har jag ändrat pris! 1200kr för allt!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holyriot Skrivet april 7, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2008 Sista chansen! Sen åker den ut på Tradera/Ebay! Ändrade priser = 70kr st, Alla kan köpas för 1160kr inkl frakt "58kr" per DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holyriot Skrivet maj 5, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2008 Sista gången. 950kr inkl frakt! bortbortbort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg