Mezangath Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Ja, stod på bussen imorse och halvsov lite grann då jag noterade en intressant reklam bild hängandes vid fönstret. Tekniska Museet har tydligen en spel utsällning fram til 3/3-08. Jag funderar på om man ska dra sig dit och kolla lite vad det är. Någon annan som är intresserad, någon som kanske varit där? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Skulle gärna dit men känns lite dumt att flyga upp där bara för att gå på en utställning :( Hoppas på att den kommer till fler ställen, och helst lite längre ner i landet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 24, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Jo, det är ju faktiskt en rimlig ursäkt ^^ Vad det verkar enligt deras hemsida så har den varit väldigt populär här i stockholm, främst bland unga "människor", jag och en 35 årig kollega från jobbet ska gå dit någon helg framöver och fylla på kvoten för det äldre sällskapet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Artikel från fz.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Såg det på "morgon med Malou" (eller vad det heter), förutom att man kunde spela Guitar hero på projector så verkade det rätt så ointressant faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Såg det på "morgon med Malou" (eller vad det heter), förutom att man kunde spela Guitar hero på projector så verkade det rätt så ointressant faktiskt. Guitar Hero kan jag spela hemma...skall nog ändå gå dit om jag får tid i veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Såg det på "morgon med Malou" (eller vad det heter), förutom att man kunde spela Guitar hero på projector så verkade det rätt så ointressant faktiskt. Guitar Hero kan jag spela hemma...skall nog ändå gå dit om jag får tid i veckan. Jag är på! om jag får tid i veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Såg det på "morgon med Malou" (eller vad det heter), förutom att man kunde spela Guitar hero på projector så verkade det rätt så ointressant faktiskt. Guitar Hero kan jag spela hemma...skall nog ändå gå dit om jag får tid i veckan. Jag är på! om jag får tid i veckan. I helgen hade jag tänkt att dra dit. Lördag förmodligen, någon som är på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Jobbar 12-21 lördag : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 haha, illa :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg