GamaBunta Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Fick iden av en annan medlem på forumet så tänkte att det kunde vara en bra ide för oss som äger en psp och kan vara intresserade av emulatorer osv till psp. :) Frågor, tips osv. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Härligt. Men kanske ska klarlägga att det här inte är en "hur gör jag"-tråd, det finns något som heter google. Men, har ni små problem, frågor om titlar eller liknande så lämpar det sig bra att fråga här. Kan ju tipsa om PSXcare.se om man vill ha ett "hur gör jag"-forum. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 24, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 Härligt.Men kanske ska klarlägga att det här inte är en "hur gör jag"-tråd, det finns något som heter google. Men, har ni små problem, frågor om titlar eller liknande så lämpar det sig bra att fråga här. Kan ju tipsa om PSXcare.se om man vill ha ett "hur gör jag"-forum. :P Ja det var ju en bra poäng jag glömde. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg