svempa Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Svempa är tillbaka efter närmast ett år nu, och har under tiden införskaffat en Wacom Bamboo och börjat trixa med den =) Här kommer några av mina senaste teckningar: Snubbe i hiss Brud Snubbe vid vindkraftverk Döskalle Skiss till design av en skateboard Trött Liten serie ^^ Enjoi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Den första var riktigt snygg, gillar din stil. Föresten (även fast jag inte har en aning om vem du är) välkommen tillbaka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Föresten (även fast jag inte har en aning om vem du är) välkommen tillbaka! Newfag. Dom var helt OK! Keep up the good work. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilverFangFlickan Skrivet januari 30, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2008 de va fan skit bra gjort...=) att folk kan rita så bra..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2008 Haha, tack så mycket =) Update!!!1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Här vart det ju dött, om ni är sugna får ni kolla in min deviantart istället. http://maxxonite.deviantart.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezangath Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Tycker också att din stil är väldigt tilltalande, "skräpig" och skickligt ritat. Nice! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet februari 12, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2008 Gillar det du gör, speciellt gillar jag killen som står i hissen (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet mars 4, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2008 Skate-stilen skiner igenom lite på allt! Väldigt snyggt. Gillar ditt skateboard-artwork också, det varskitballt. Förövrigt long-a'time no see. Om du hinner läsa det här lägg till mig på msn :D (mitt användarnamn @hotmail.com) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg