jagvillha Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 Någon som lyssnat eller lyssnar på dem? De ska spela här i sthlm. Någon som ska gå? Lite allmänt nyfiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 26, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Aldrig hört talas om, kanske för att jag inte ens kan uttala namnet. Antar att bara "Gilgamesh" var för enkelt för dem :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 27, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2008 Jag kollade upp dem i höstas i samband med att newnippon gick ut med deras spelning. Inte illa, men inte tillräckligt intressant. Kan krävas mer lyssning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 30, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2008 Hörde dom för första gången ganska nyligt, riktigt grymt jrock-band! Hade jag bott i sthlm-området hade jag gått och sett dom utan tvekan, nu känns det lite dyrt att behöva flyga ner bara för en konsert så tyvärr inte den här gången :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet januari 30, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2008 Hade jag bott i sthlm-området hade jag gått och sett dom utan tvekan, nu känns det lite dyrt att behöva flyga ner bara för en konsert så tyvärr inte den här gången Neutral To bad, det är iofs kanske ganska dyrt att flyga till sthlm bara för att se ett band. Men de är nog hyfsat kända här i Sverige ändå tror jag. Jag uppdaterar er när jag vart där, dvs imorgon. Längtar redan ^^ :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 1, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2008 Det var grymt bra spelning! =) Är mycket nöjd över det hela. Synd bara att tekniken var lite strulig. Men för de som inte lyssnat på bandet rekommenderar jag att börja höra lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg