Animental Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Jag har precis flyttat till Stockholm från Umeå, där jag var medlem i en otroligt härlig anime förening på folkets bio som hade visningar ganska ofta. Så nu undrar jag självklart om någon känner till något liknande i Stockholmstrakten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Mangakai Huddinge kör (eller körde till ganska nyligen, inte hört att de ska ha slutat) anime en gång i veckan i Huddinge Gymnasium som väl ligger en 30-40 min från Centralen om man åker kommunalt. Annars är det tyvärr väldigt dåligt utbud med regelbundna animevisningar här i stan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet januari 14, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2008 Och bor man norr om stan kan man ta sig till fritidsgården Hermelinen i Täby, där Mangakai Täby visar anime varje måndagskväll. Ingen biograf precis, det var ett tag sedan någon slog på stort och arrangerade en riktig filmvisning i en riktig bio (att hyra biografer är tyvärr tokdyrt i den här stan). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animental Skrivet januari 14, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2008 Tack för svaren! Synd att det är så dåligt utbud bara. Och ja jag kollade lite själv på vad det kostar att hyra biografer... man blir lite mörkrädd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet januari 18, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2008 Då och då händer ju mindre events... snart är det Miyazaki på Filmhuset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg