Naruto_Kun Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Jag skulle vilja ha naruto orginal på dvd.. jag skulle vilja veta vart man kan köpa den?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 vad jag vet har naruto animen inte blivit licensierad i europa, amerika eller australien.. och det skulle därför vara omöjligt om du skulle vela ha en subbad version -- så du får nog ta och vänta ett tag :/ mangan går dock att få tag på, men mer tror jag inte :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Jag tror inte äns att den finns att köpa som dvd i Japan, eller har jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Där har du fel...eller du kanske har rätt, det var länge sen jag kollade "japanska marknaden" men då fanns den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 det har släppts en fansubbad dvd version på avsnitt 1 iaf.. den måste ju ha kommit någonstans ifrån :P Länk bortagen, läs reglerna... /docster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 www.cdjapan.co.jp :D Naruto på DVD, LAGLIGT! Lycka! Bara att ladda hem textremsor så är det bara att kolla sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 det har släppts en fansubbad dvd version på avsnitt 1 iaf.. den måste ju ha kommit någonstans ifrån :P Länk bortagen, läs reglerna... /docster Admin: Ta bort foreheads inlägg tack. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 16, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2004 Jo, det var väldigt onödigt att länka. Faktan skadar inte, men länkarna ska man låta bli att posta vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg