sepeMuLLe Skrivet januari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 Tja, jag tänkte börja posta lite saker här igen, har köpt en ny pad (wacom intous 3 A5). så jag har börjat fippla mer med tecknandet på datan. ;) En ny bild? ingen jag känner.. kanske en office dude? ^^ Anyways... måste ju posta nåt så här kommer en groda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 11, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 Ser lite små B) ut, gillar att de syns att han/hon springer men frambenen ser helt malplacerade ut, skulle inte kunna göra det bättre själv dock ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 11, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2008 hehe mjo de där "frambenen" blev att se ut som nå fult bihang ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 28, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Uppdaterad! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg