Pjat Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 .. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 herregud :( läste det du skrev om henne och gått in på alla länkar och fortsuttit att läsa.. mår illa -- så sjukt torkar sig i ögonen och tar sig på magen oh well, annars som sagt är det en väldigt snygg bild du tecknat ^^ gillar den! keep the good work up Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Va? 11:årig mördare...låter inte som någon vinnande serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Fy fan, läste du hade skrivit och kollat på länkarna. Sjukt, helt sjukt. Tror ni hon blev "inspirerad"/"påverkad" av Battle Royale? Schysst bild, men usch vilken historia bakom Va?11:årig mördare...låter inte som någon vinnande serie. Det är ingen serie, det har hänt i verkligheten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Först, väldigt vacker bild du tecknat. Sedan så var det väldigt läskigt hur en elvaåring kan göra så.. : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Woohhh.....scary, Men fan va läbbigt! En liten unge som kommer vid dörren, hej, vad gör du här, stig på. efter 5 sek så vänder amn sig om och blir knivhuggen av en liten oskuylldig unge! (den här var visst inte oskylldig) Så det där skulle vara elvaåringen? varför har du valt den till det?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet juli 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Så det där skulle vara elvaåringen?varför har du valt den till det?! va?.. jag förstår inte vad du menar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Jag tycker att det är extremt intressant. Det kanske låter hemskt, men det finns en del intressanta tankegångar som bildas omkring sådant. En fråga som för många kommer upp är att det är hemskt för att hon är så ung. Jag skulle vilje påstå att det är lättare ju yngre och mer mottaglig man är. Jag undrar vad som drivit henne till detta, det är ju uppenbart att det ligger mer bakom en de anledningar som hon anger i media. Dessutom så stöder det en egen teori som jag har, en teori som går ut på vad man genetiskt är kapabel till, och kanske till och med troligt kan utföra. Jag tror att vissa är mer mottagliga för saker än andra. Det enda som kanske behövs är att det finns något som, så att säga utlöser en naturlig impuls. Kanske viljan att döda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 hmmm, någon som kan hooka upp mig med en länk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 LÄgg upp en länk så man fattar vad alla pratar om.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Jag känner mig lika förvirrad. Vad snackas det om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Något om en elvaåring Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Det börjar ju bli intressant nu. Något om en elvaåring som massakrerar sin klass eller? LÄNK! LÄNK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Och nåt himla knivhugg (tror jag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Det är väll bara att söka efter henne på en sökmotor istället för att vänta på att någon annan gör det åt er, svårare än så är det inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Vem ska man söka efter då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Googlade lite och hittade något liknande. Vet inte om någon moderator hade tagit bort länken av någon anledning eller om Pjat själv gjorde det. Well, lägger väl ut den ändå ^^;; http://otakubooty.bootyproject.org/show_article.asp?id_article=4896 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg