Tsukasa-san Skrivet juli 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2008 Visual Novel:n Chaos;Head blir anime: http://www.moetron.com/2008/07/26/chaos ... #more-1098 Beräknas börja i vinter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2008 Visual Novel:n Chaos;Head blir anime:http://www.moetron.com/2008/07/26/chaos ... #more-1098 Beräknas börja i vinter. pfft http://rori.mecha.se/?p=120 ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 flaskis: Du glömde [shamelessplug][/shamelessplug]-taggarna. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 27, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2008 flaskis: Du glömde [shamelessplug][/shamelessplug]-taggarna. ;P Ajdå, glömde totalt bort dem :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 1, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2008 http://www.lucky-ch.com/info/info_ova080728.html Där kan man se några sketcher över vad Lucky Star-OVA:n kanske kommer att handla om. Ser ut som om de cosplayar som mmorpg-karaktärer, alltså möjligtvis cosplay/onlinespelfokus i OVA:n. Men viktigast av allt, Kagami som Hatsune Miku :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet augusti 19, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2008 Höst och vinter titlarna. http://www.animeph.com/anime-season-list-fall-2008.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 2, 2008 Anmäl Share Skrivet september 2, 2008 ingen som har någon bra sammanfattning av höst/vinter säsongen ? typ lite story samt några bilder. jobbigt att gå igenom varje hemsida ju :/ min favorit blogg har inte fått upp sitt höst/vinter prew än Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet september 4, 2008 Anmäl Share Skrivet september 4, 2008 http://forums.somethingawful.com/showth ... id=2939281 http://www.moetron.com/2008/07/16/numbe ... season-30/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet september 5, 2008 Anmäl Share Skrivet september 5, 2008 Shigofumi ova? Jag undrar vad det skulle kunna handla om -.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 5, 2008 Anmäl Share Skrivet september 5, 2008 Hoppas inte allt jag vill se subbas på den där listan så jag inte får lika mycket serier att följa som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Hösten är här och den nya säsongen har redan tjuvstartat med några få titlar. Större delen av anime hösten 2008 börjar inte dock förens oktober och jag har gjort några trådar till några av dessa serier. Nodame Cantabile: Paris Gundam 00 andra säsongen Chaos;Head Tytania Jigoku Shoujo Mitsuganae Shikabane Hime Kurogane no Linebarrel Today in class 5-2 Informationen om serierna kanske är lite fattig på de flesta titlarna. Men jag hoppas att de ska ge dom som inte har en susning om vad de ska se lite hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Hösten är här och den nya säsongen har redan tjuvstartat med några få titlar. Större delen av anime hösten 2008 börjar inte dock förens oktober och jag har gjort några trådar till några av dessa serier. Nodame Cantabile: Paris Gundam 00 andra säsongen Chaos;Head Tytania Jigoku Shoujo Mitsuganae Shikabane Hime Kurogane no Linebarrel Today in class 5-2 Informationen om serierna kanske är lite fattig på de flesta titlarna. Men jag hoppas att de ska ge dom som inte har en susning om vad de ska se lite hjälp. Vad hände med Clannad säsong 2? Ett måste att se ju D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet september 11, 2008 Anmäl Share Skrivet september 11, 2008 Här har du, flaskis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet september 14, 2008 Anmäl Share Skrivet september 14, 2008 Är det sant att det kommer en ny säsong av Berserk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 14, 2008 Anmäl Share Skrivet september 14, 2008 Är det sant att det kommer en ny säsong av Berserk? Gissar på: nej. Rykten om fler säsonger av Berserk har funnits sedan före människan upptäckte elden. Vad har du hört? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 9, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2008 Intressant start på den nya säsongen med flera serier med potential. Fortfaranade så finns det också några till titlar som man väntar på. Skoj skoj. Gundam, ef och Clannad var ju mer eller mindre garanterade serier på förhand men det finns som sagt var mer titlar att ha i åtanke nu. Visserligen har bara ett avsnitt sänts av allt så mycket kan tänkas sållas bort men jag har mina förhoppningar på en del serier så som: Kannagi, To Aru Majutsu no Index, Linebarrels of Iron, Shikabane Hime Aka, Casshern Sins samt Kuroshitsuji. Tre serier till är det som jag väntar nu på att få se, återkommer när jag sett på dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 Ga-Rei Zero, avsnitt ett (typ inte-alls-spoiler). Spoiler De springer ned i Tokyos vattenavledningssystem G-Cans. Animén kanske inte är så bra, men det verkliga flodsystemet är häftigt! Bilder från G-Cans. Ga-Rei Zero, avsnitt ett (spoiler). Spoiler Fy fan vad irriterad jag blir, om hela första avsnittet var ett slags röd böckling ("red herring", en narrativ term som betecknar något medvetet planterats eller planerats som avledning från huvudsaken). Inte för att jag har något emot röda böcklingar, men om det inte är så här, som första avsnittet, serien kommer vara så har jag ju fortfarande efter ett helt avsnitt ingen bild av hur den riktiga serien kommer vara -- och i det här fallet var det väldigt störande, eftersom detta missledande första avsnitt var så dåligt. Det känns som att jag har pinat mig igenom detta första avsnitt helt i onödan! Och det stör mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 Ga-Rei Zero, avsnitt två (spoiler). Spoiler Okej, vi verkar ha ett mönster. Nya "coola" huvudpersoner, som alla blir dödade. Denna gång en skolflicka med svärd. Nä, det fortsätter som en imitativ övernaturlig actionserie med medelmåttig regi. Det enda som talar för den är den där plojen om att man inte vet vem eller vilka det egentligen handlar om. Nu känns det bättre, för nu är jag övertygad om att jag inte vill se mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 14, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2008 alltså jag börjar hålla med Sceleris, men jag kommer ge den lite mer chans faktiskt. Men man undrar vad fan skaparna tänkte med egentligen -___- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Men man undrar vad fan skaparna tänkte med egentligen -___- Låt mig återigen poängtera att jag inte har något emot hur de verkar lägga upp serien, den där gimmicken. Jag tycker bara att den är tråkig och klyschig (åtminstone vad jag sett av den). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet november 21, 2008 Anmäl Share Skrivet november 21, 2008 Det nya året närmar sig och jag inser nu att jag endast följt ett fåtal serier detta år. Har fått lite mer fritid och känner för att beta av lite serier nu inför detta års Anime Awards. Känner dock att jag inte har så bra koll på årets serier så min fråga till er är: Vilka är de mest sevärda serierna i år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet november 21, 2008 Anmäl Share Skrivet november 21, 2008 Det nya året närmar sig och jag inser nu att jag endast följt ett fåtal serier detta år. Har fått lite mer fritid och känner för att beta av lite serier nu inför detta års Anime Awards. Känner dock att jag inte har så bra koll på årets serier så min fråga till er är: Vilka är de mest sevärda serierna i år? Jag skulle rekommendera: Spice & Wolf True Tears Aria the Origination Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet december 9, 2008 Anmäl Share Skrivet december 9, 2008 Jag skulle rekommendera:Spice & Wolf True Tears Aria the Origination Oj! Glömde helt bort detta inlägg. :) Jag får tacka så mycket för svaret. Hm, skall nog kolla in två av serierna du tipsade. Har inte sett de tidigare Aria serierna, annars hade jag nog garanterat sett Origination också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg