Sceleris Skrivet november 14, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2012 Kommer inte in. Link please. Se (och läs) första inlägget i denna tråd. Där finns alla länkar som behövs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 14, 2012 Anmäl Share Skrivet november 14, 2012 Se (och läs) första inlägget i denna tråd. Där finns alla länkar som behövs. Tack, jag hade bara problem att hitta kanalen. Såg sen att man måste skriva "/join #anime.se" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet november 25, 2012 Anmäl Share Skrivet november 25, 2012 Hmm vart hittar man information om irc kanalen nu igen? :P Sökt både chat, irc och mirc men inte en endaste tråd om det, eller kanske jag som behöver glasögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 25, 2012 Anmäl Share Skrivet november 25, 2012 Hmm vart hittar man information om irc kanalen nu igen? :P Sökt både chat, irc och mirc men inte en endaste tråd om det, eller kanske jag som behöver glasögon. Första inlägget i denna tråden? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet november 25, 2012 Anmäl Share Skrivet november 25, 2012 Hehe oj, tog det som om detta var en offtopic tråd xD Aja thx mate. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 8, 2012 Anmäl Share Skrivet december 8, 2012 [00:13:29] <&Sceleris> Eller, kunde gissa. [00:13:34] <jeekl> Så varför frågetecken? [00:14:25] <&Sceleris> Han hör inte till min stamm! [00:15:15] <&Sceleris> Stam. [00:15:26] <&Sceleris> >_> [00:15:27] <&Sceleris> <_< [00:17:48] <@Dread> D: [00:17:51] <@Dread> Felstavning [00:17:56] <@Dread> Det här ska postas på anime.se [00:17:59] <@Dread> och förevigas [00:18:01] <&Sceleris> ;o Så nu kommer dagen Sceleris stavade fel aldrig glömmas bort! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet december 8, 2012 Så nu kommer dagen Sceleris stavade fel aldrig glömmas bort! Nedslagsfel heter det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet december 9, 2012 Anmäl Share Skrivet december 9, 2012 Undrar om vi kan föreviga alla stavfel och misstag som Dread gjort och kommer att göra... eller anime.se kanske inte har oändligt med internet för det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet december 19, 2012 Anmäl Share Skrivet december 19, 2012 15:55 * Amin stjäl en kram av Sceleris och binder upp den.15:55 <&Sceleris> Amin: DU DIN! ...Äh, behåll den. Jag använde den ändå inte till nåt.15:56 < jeekl> sceleris - flickornas favorit.15:56 < Amin> ^_^15:56 < Amin> ._.15:56 * Amin är ingen flicka15:57 <&Sceleris> Volbla: Om jag blundar så är du.15:57 < Volbla> Alltid.15:57 <&Sceleris> Oj. Amin: menade jag.15:58 < Volbla> Sceleris, tara. Kan du inte sluta tänka på mig? *^-^*15:58 <&Sceleris> Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig~15:58 < jeekl> sceleris är en sån orre asså, flörtar med alla.15:58 * jeekl har lärt sig ett nytt ord.15:59 < Volbla> Är inte det en fågel? Eftermiddagschatterna är så underbara....! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet februari 5, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2013 Är det bara jag som har ett citat-fetish? :< [02:10:39] <Zeedox> Hur kommer det sig att du köpt så många spel utan att spela dem? :o [02:11:42] <+doppler> Zeedox: Att klicka på "köp" i Steam tar bara några sekunder. :/ [02:12:17] <Zeedox> Men det brukar kosta pengar när jag gör det. :x :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 5, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2013 Tycker det är bra att någon delar med sig iallafall =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Inte mycket som händer här eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Nä. Det är några inlägg per dag. Jag förstår inte varför de inte använder forumet för det. Min brusar-klient bara dör när jag försöker koppla upp, så jag gav upp. Orkar inte installera en IRC-klient på min burk, jag sitter framför datorn nog som det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 13, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Hm? Det skrivs 2000-5000 rader per vecka (oftast 3000-4000) i chattkanalen, det är väl inte fy skam. Eller, ja, det är väl fy skam att det inte skrivs mer på forumet förstås... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Hm? Det skrivs 2000-5000 rader per vecka (oftast 3000-4000) i chattkanalen, det är väl inte fy skam. Eller, ja, det är väl fy skam att det inte skrivs mer på forumet förstås... men innan min chatt så var senaste inlägget från februari :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 13, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 men innan min chatt så var senaste inlägget från februari :O Det här är inte chatten, det här är en tråd om chatten. Se första inlägget så blir det nog snart klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Ojdå, 500 rader om dagen? Det var mer än Hautzel sa. Men som sagt, brusar-klienten bara pajar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet juni 13, 2013 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2013 Haha så fel jag kan komma xD blev lite sent igår när jag skummade igenom sidan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juli 28, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2013 [21:41:13] <@Najica> välkommen till klubben vivs [21:41:18] <@Najica> titta på alla grejer \ o/ [21:41:29] <&Sceleris> Klubben Vivs. [21:41:32] <&Sceleris> Medlemsantal: 1. [21:41:49] <Vivs> ._. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
King Duzu Skrivet december 5, 2013 Anmäl Share Skrivet december 5, 2013 Nu får Sven lägga av, han tar ju snart sönder mina fönster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2013 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2013 Glömt bort dig, King Duzu? Nåja, vad jag tänkte posta var... Chattloggar, kapitel 73: "Världens räddaste människa" 20:05 < Dread> Sceleris du är skrämmande 20:21 < Dread> lite skrämmande att de i uppdraggranskning filmar när en 3-4åring spelar gta4 (såg ut som det iaf) 15:00 < Dread> alltid lika skrämmande varje gång man ser http://www.sankakucomplex.com/wp-content/gallery/tracing-gallery/Suspected trace comparison image 18.jpg 19:41 < Dread> skrämmande 17:57 < Dread> flaskis, det mest skrämmande är att man inte hittar vad man ska köpa eller att man hittar för mkt man ska köpa 18:54 < Dread> Sceleris det är skrämmande inte kul 21:46 < Dread> Ska bli spännande och skrämmande att se vad det blir av hela soppan 12:57 < Dread> lite skrämmande 13:10 < Dread> den artikeln var faktiskt jäkligt intressant, inte för att den innehåller speciellt mycket ny information, men jämörelsen var ganska skrämmande t.ex 23:00 < Dread> det är lite skrämmande tycker jag 20:09 < Dread> ändå besöker man båda sidorna skrämmande mkt 15:04 < Dread> helvete vad skrämmande 15:06 < Dread> skrämmande 15:06 < Dread> väldigt skrämmande 18:05 < Dread> Gravskopan skrämmande.... väldigt skrämmande 18:07 < Dread> kanske, men skrämmande 10:20 < Dread> för var dag som går så blir de än mer skrämmande 10:22 < Dread> Jo, men man brukar ju vänja sig, men jag blir bara mer och mer rädd för dem 12:23 < Dread> personligen tycker jag det är skrämmande att man måste sätta regelverk för hur mkt kött det måste vara i en kötträtt. 21:27 < Dread> tbh så är den lite skrämmande 20:10 <@Dread> Usch lika skrämmande som mjukvarupatent är i USA. 11:58 <@Dread> Det vore väldigt skrämmande. 23:04 <@Dread> Nej, skrämmande coolt. 17:13 <@Dread> Jo, likväl skrämmande 18:28 <@Dread> annars så kommer jag nog missa en del är jag rädd. 19:34 <@Dread> Är egentligen skrämmande hur lite marknadsföring de fått 22:36 <@Dread> Då blir jag rädd :O 20:24 <@Dread> Mecchaman det låter skrämmande 19:28 <@Dread> Du är en vis men skrämmande person. 21:14 <@Dread> Det vore skrämmande. 21:36 <@Dread> Bildtexten passade på ett väldigt skrämmande sätt väldigt bra. 19:23 <@Dread> De är skrämmande 19:59 <@Dread> Najica blev rädd nu :O 09:30 <@Dread> Han är rädd om sin själ Sceleris. 17:30 <@Dread> Tycker mest de är skrämmande hur folk bara accepterar 18:34 <@Dread> Ibland är du skrämmande Sceleris, jag tror du kan läsa mina tankar på distans. 18:17 <@Dread> Det är lite skrämmande när man rensar nerladdningsmappen ibland 19:19 <@Dread> de lilla jag kan efter fyra år är väldigt skrämmande 15:15 <@Dread> Det är skrämmande isf 19:13 <@Dread> Volbla kan man tända på Berlin muren så kan man vara rädd för våta drömmar. 15:49 <@Dread> Sceleris: Det är lite skrämmande att du måste gissa för att komma med ett sådant påstående. 16:00 <@Dread> Fan vad ni är skrämmande ibland. 23:03 <@Dread> Låter väldigt skrämmande. 01:33 <@Dread> Det hade varit lite skrämmande 22:11 <@Dread> Ja... det är skrämmande.. 19:10 <@Dread> Är bara skrämmande att de vill ha med cs:go vid nästa international med troligen samma prispott... 10:01 <@Dread> Lite skrämmande också 17:27 <@Dread> Ni är skrämmande ibland 15:45 <@Dread> Jag är rädd för den smileyn. 18:55 <@Dread> Ja, det bidrar till den skrämmande effekten 22:46 <@Dread> Nej, den är skrämmande 20:36 <@Dread> Det är fan skrämmande med windows ibland 11:31 <@Dread> Ja, och väldigt mycket mer skrämmande 20:26 <@Dread> Blir lite rädd när jag läser "Är så extremt nöjd med min Lumia 920!! Kameran är riktigt sjysst! Sen är skärmen helt grym, mycket bättre än min Galaxy S3! Kan varmt rekommendera!!" hur ofta köper folk mobiler egentligen :S 16:49 <@Dread> Saya det är faktiskt lite skrämmande att de skriver så mkt om hd-camera sen inte ett ord om upplösningen om man inte går in på technical specs. 22:07 <@Dread> Seriöst om Obama inte vinner valet i USA så blir jag verkligen rädd för amerikaner. 22:12 <@Dread> Volbla det är självklart, men jag blir riktigt rädd för dem om de låter romney ta det. 16:29 <@Dread> Sceleris du är en skrämmande person ibland --_ 23:41 <@Dread> Ja på ett lite skrämmande sett. 23:35 <@Dread> Lite skrämmande 22:34 <@Dread> Man blir faktiskt lite rädd 23:30 <@Dread> Vet inte om det är skrämmande eller inte att alla bra filmer från ghibli är det en Miyazaki bakom. 16:47 <@Dread> Sceleris du är lite skrämmande just nu 19:53 <@Dread> det var skrämmande att se godis i butiken 15:34 <@Dread> Den är skrämmande dålig >_< 16:13 <@Dread> Volbla: Jo, men det är ändå skrämmande att de tar bort så mycket 20:31 <@Dread> Fan tycker det är skrämmande att jag får bättre ljud när jag lyssnar på musik från youtube eller stream från own3d/twitch än när jag spelar upp flac musik i foobar eller liknande :S 00:04 <@Dread> Det är egentligen skrämmande att det kostar nästan lika mycket att se den en gång på bio som att köpa filmen på bluray. 17:05 <@Dread> Sceleris... det där är en skrämmande titel i amerikatt 14:45 <@Dread> Lite skrämmande att vissa betalade ett par hundra kronor för en dota 2 beta invite för lite över ett år sedan 11:14 <@Dread> jag vet inte, jag tycker de är lite skrämmande med hur mycket merchandise som görs kring en serie 21:42 <@Dread> Det är faktiskt lite skrämmande ibland 21:14 <@Dread> Jag blir lite rädd när du tror det är det jag gör. 22:43 <@Dread> f.ö. var det en skrämmande kort nostalgitripp att titta på gamla trådar man skapat. 23:31 <@Dread> Jag börjar bli lite rädd över mitt rykte här i kanalen. 20:17 <@Dread> till och med jag är räddare för dig än för björnarna. 13:24 <@Dread> Men jag är rädd för att bli besviken. 22:52 <@Dread> Jag blir rädd för din manlighet Saya. 14:58 <@Dread> Skrämmande. 20:00 <@Dread> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16671094.ab Jag blir rädd ibland, nog för att jag inte har höga tankar om USA... men -____- 19:28 <@Dread> Jag tycker det borde vara skrämmande. 09:41 <@Dread> Skrämmande nog, 10:17 < Dread> men jag är rädd för att den inte kommer bli bra för att de kommer få skynda så mkt i andra halvan 19:13 <@Dread> Ja, men det låter lite skrämmande :o 00:17 <@Dread> Jag tycker japanska hemsidor är skrämmande, känns som det alltid är massa erotiskt tecknat och massa reklam överallt 18:49 <@Dread> Saya, den smaken är skrämmande. Det luktar som chokladmilkshake, det smakar misstänkt likt det, men konsistensen är åt helvete så man blir förvirrad 09:11 <@Dread> Skrämmande person 00:01 <@Dread> Det låter som en skrämmande koppling. 15:24 <@Dread> Du är en skrämmande person. 19:37 <@Dread> Svensk politik är för skrämmande att ens tänka på, färre hjärnceller hos någon person än hos våra politiker får man leta efter. 22:05 <@Dread> doppler är alla kebabrullar så skrämmande? 22:07 <@Dread> doppler, du skrev däremot att den låg i "sin" mage, därav är det en skrämmande kebabrulle. 21:54 <@Dread> super size me är rätt skrämmande 20:49 <@Dread> Ni här i kanalen har en skrämmande bild av mig tbh 21:28 <@Dread> Sceleris den här hösten är så sjukt galet lovande att det är skrämmande :D 20:17 <@Dread> Seriöst det är skrämmande att se typ gold rush alaska, eller jungle gold 18:31 <@Dread> Det är skrämmande ibland när man läser om de vanligaste lösenorden :o 20:19 <@Dread> Det är egentligen skrämmande hur mycket cookies man har som är relaterade med google <_< 23:17 <@Dread> Saya, du tänker för likt mig ibland, det börjar bli skrämmande. 22:07 <@Dread> Jag tycker själv det är skrämmande när man åker pågatåg från kristiandstad/hässleholm mot helsingborg och hör visa prata 23:23 <@Dread> Det där är också skrämmande, varför i helvetes namn ska polisen betala för att få ut uppgifter för att kunna lösa brott... 07:50 <@Dread> Skrämmande. 22:06 <@Dread> Tycker bara de är skrämmande hur mkt smink de har. 18:40 <@Dread> Hatar fasen att handla i butiker, man blir ju rädd när försäljarna hoppar på en. 17:42 <@Dread> Jag blir bara rädd för det där, jag hade inte hört talas om honom alls till för någon månad sedan 18:53 <@Dread> Shit det är lite skrämmande att lyssna på wheel of time 00:44 <@Dread> Sceleris ibland är du skrämmande, men det stämmer nog att det var Volbla 14:10 <@Dread> Skrämmande att Volbla har anime som en synonym för snusk 23:12 <@Dread> Sceleris du är fasen skrämmande ibland. 22:37 <@Dread> Zeedox det är enkelt, jag är rädd för att dö i dota 2, det är helt enkelt tävlingsinstinkt! 22:22 <@Dread> skrämmande tanke 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet december 6, 2013 Anmäl Share Skrivet december 6, 2013 23:01 < Zeedox> Dread gör verkligen skäl för sitt namn. Jaghannföre...!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 20, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2014 Kan vi inte liva upp denna tråd? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 20, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet maj 20, 2014 Kan vi inte liva upp denna tråd? :D Visst, men observera att denna tråd är till för att informera om att Anime.se har en IRC-kanal. (Om du inte vet vad IRC är, se första inlägget i tråden.) Tråden är inte relaterad till chattrummet på sidan, och den är verkligen inte till för småprat – det är ju vad hela Allmänt-forumdelen är till för! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 20, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2014 Dangit, hjälper kanske att läsa första inlägget ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg