Nox__ Skrivet juli 23, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2009 öh. skaffa en irc klient typ mirc eller xchat/ychat.Anslut till Rizons nätverk /j #anime.se välkommen. tack <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 29, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2009 f.ö. är de bara jag som följer princess lover? Du och halva sankakucomplex antar jag. snösk ja men där är bröst ju, faktiskt så undrar jag nästan hur tjejerna kan stå rakt,(...) Dread är en finsmakare som bara ser kvalitativ animuh. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 26, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2009 < Sceleris> Det skulle väl vara om man såg filmen med nån kompis som har samma smak, så man får skratta åt det träiga narrativet och alla platta karaktärer, och sucka åt felanvänd CG och dålig regi.< Dread> snackar du fortfarande om transformers? <&Sceleris> Nej, jag snackar om Evangelion, såklart. Sceleris film eller serie? filmer* <&Sceleris> "filmen" den senaste, den som kom ut näst senaste eller de gamla? <&Sceleris> 1.0 den är bra <&Sceleris> Såg om den nu, guuud så jävla dålig. tycker filmerna är bättre än serien änsålänge iaf <&Sceleris> Kanske är så, men det är bara för att serien är så SJUKT dålig. inte varje dag Sceleris snackar skit om Evangelion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 26, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2009 Jag snackade om Transformers, men det är mellan oss två, okej? Säg inget till Dread. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet september 23, 2009 Anmäl Share Skrivet september 23, 2009 inte alls från den officiella chatten men: [19] Suzumiya Haruhi > my logitech mx 520 has serviced me for about 5 years now[19] Suzumiya Haruhi > and it still is going strong :D [19] Suzumiya Haruhi > Ashaz NO [19] Suzumiya Haruhi > don't you dare comment that! [19] Suzumiya Haruhi > I know your filthy mind! [19] Ashaz > /emote laughs [19] Othran > serviced by a mouse? Flaskis och Ashaz är fiktiva namn och alla liknelser vid faktiska personer är rent tillfälliga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 4, 2009 Anmäl Share Skrivet november 4, 2009 bästa av allt är att man kan ha sex med manliga dvärgar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 Taget spontant ur sitt sammanhang. Fritt för tolkning. Ashaz skulle kunna vara din mamma f.ö. då skulle jag haft bröst :) jag köper ett par jeans typ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 18, 2009 Anmäl Share Skrivet november 18, 2009 00:43:26 <@doppler> Tackålov.00:43:46 <@doppler> Taco-love. :o~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 i övrigt, tråden på forumet om den här kanalen citaten i den mm? är de till för att.. få folk att joina eller skrämma bort dem? XD ...båda? ...tja? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2009 Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Ni kan ju sova hos mig i absolut värsta fall !!! lol Där sa du ju något anime.seanalsex men alltså är ni typ äckliga och så? ): :o självklart!" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Ibland, så undrar jag varför jag hänger i #anime.se, men bara ibland. Eller rätt ofta. Fast ni är rätt söta ändå. :] PUSS PÅ ER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Ibland, så undrar jag varför jag hänger i #anime.se, men bara ibland. Eller rätt ofta. Fast ni är rätt söta ändå. :] PUSS PÅ ER! Det är avsaknaden av tjejer i kanalen som gjort den så som den är just nu ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Va, ni har ju era figuriner. Trodde inte att ni behövde riktiga tjejer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Va, ni har ju era figuriner. Trodde inte att ni behövde riktiga tjejer. Vi har ingen gogo i kanalen längre. var är du? D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Äh jag bara skämtade, klart man vill hänga i kanalen med er, ni är mysiga. <3 *smörar utan att veta riktigt varför* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Va, ni har ju era figuriner. Trodde inte att ni behövde riktiga tjejer. Vi har ingen gogo i kanalen längre. var är du? D: Han har blivit dryg och "för bra" för att hänga med oss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Äh jag bara skämtade, klart man vill hänga i kanalen med er, ni är mysiga. <3 *smörar utan att veta riktigt varför* *Blir smörad för utan att veta riktigt varför* :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 *Brer smör på Ashaz utan att veta varför* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet december 13, 2009 Anmäl Share Skrivet december 13, 2009 Now, one could take it a step further but... I won´t. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Va, ni har ju era figuriner. Trodde inte att ni behövde riktiga tjejer. Vi har ingen gogo i kanalen längre. var är du? D: Han har blivit dryg och "för bra" för att hänga med oss. Jag anser verkligen inte att jag är för bra för att hänga med er. :P Det hela började väl mer eller mindre med när jag flyttade, då fick jag stänga ned min server som jag hade irssi på, och jag hatar att använda mIRC.. Sen dess har väl jag mer eller mindre slutat använda IRC. :0 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 xchat? :S går väl annars att köra irssi utan extern server? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Xchat... njaee. Det går nog, men det verkar så krångligt. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Jag har Irrsi på min dator, men jag använder det sällan. Bara att ladda ner och kompilera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 Irrsi finns ju dessutom färdigkompilerat för den late, om jag inte minns helt fel... <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 då fick jag stänga ned min server som jag hade irssi på, och jag hatar att använda mIRC.. Min server står alltid öppen för dig, vettu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg