Blå Skrivet februari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2008 Ser ut som Gogo var på G i natt. Synd att man inte var där och kunde delta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 25, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2008 som ni vet går jag alltid in på chatten via webben och det har alltid fungerat bra, men nu så drar den upp all min cpu-kraft så jag kan inte göra nåt annat, kan inte gå på internet heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 5, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2008 <+Dread> mumin är väl ändå finskt? <+Dread> eller tänker jag helt fel? <+SayaSe> Animen är japansk. D'oh? <+SayaSe> Jag trodde att Heidi var tyskt en gÃ¥ng i tiden. <+Dread> shit, jag trodde mumindalen var finskproducerad zomg, det är den första animen jag har sett om inte dr. Snuggels är japansk också <+Dread> mitt liv är i spillror <+SayaSe> <3 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 (18:23:35) -› SayaSe (-o+B) soleher *!*soleher@*.duper.special.awesome.MANLY.tight.pants (18:23:35) -› soleher was kicked by SayaSe (soleher) OH NO! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 (18:23:35) -› SayaSe (-o+B) soleher *!*soleher@*.duper.special.awesome.MANLY.tight.pants(18:23:35) -› soleher was kicked by SayaSe (soleher) OH NO! :( Inte Soleher!! :( Själv sitter jag kvar på Quakenet. Börjar väl bli dags att byta, jag kommer nog över senare idag och spanar läget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 3, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2008 bah... är temp bannad från rizon, tydligen så klassades jag som bot bara för att jag hade skrivit Dread som nick och namn och... ja rub och stub helt enkelt. Är det i 5700minuter eller vad det nu stod... Så det är därför jag inte är online och snackar skit iaf... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 3, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2008 Finns det något mysigt mirc-script/addon (eller vad det kallas nuförtiden) som är anpassat för rizon? Känner att jag inte riktigt orkar sitta och skriva alla kommandon för hand som förr i tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 4, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2008 bah... är temp bannad från rizon, tydligen så klassades jag som bot bara för att jag hade skrivit Dread som nick och namn och... ja rub och stub helt enkelt. Är det i 5700minuter eller vad det nu stod... Så det är därför jag inte är online och snackar skit iaf... :( Har också blivit K-linad. Har skrivit en ticket till Rizon-supporten, så jag avvaktar svar från dem. Själv är jag bannad i 10080 minuter -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2008 [01] Köp Sceleris. Krydda med citronpeppar på båda sidor, stek lagom hårt fem min på varje sida, ät med ris + citronsås Scelerisfilé? (;__;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet maj 13, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2008 Hahahaha. Den där förtjänade jag. Underbart roligt faktiskt. Jag som var lite smådyster men nu blev natten helt plötsligt bra. Tack! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Jag blev megabashad av avathar på irc och tänkte spamma om det här! (Edited by allmighty avathar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 Jag blev megabashad av avathar på irc och tänkte spamma om det här! (Edited by allmighty avathar) Skärpning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 14, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2008 And so the evil is reboorn Avathar - Tentakelmonstret - 666 Anime.se is doomed Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Ohoy! Tänkte bara tala om att jag inte gått och dött eller något. Men det har däremot min dator gjort, så inge irc för mig förrän den är fixad. o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Ohoy! Tänkte bara tala om att jag inte gått och dött eller något. Men det har däremot min dator gjort, så inge irc för mig förrän den är fixad. o/ Vad behöver du för nätagg? kanske har ett jag kan skicka dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2008 Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet juli 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2008 Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet? Rizon-kanalen är waaaaaaaay mycket bättre. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2008 Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet? Det var jag och några till ett tag förut, sen försvann forehead därifrån bland annat, sen försvann jag ett tag, när jag kom tillbaka till anime.se/forum kanalen så kunde jag inte få op och då jag ville kunna announca topics och styra och ställa lite, kommer sätta dit lite roliga saker snart, så fick det bli en ny kanal, och vill att den skulle heta anime.se då det bara är dickwads som styr i anime.se kanalen på qnet imo, aldrig hört ett trevligt ord sägas där när jag försökt snacka med dom, frågade tom om dom vill ha en underdomän på anime.se för en statssida en gång och fick fu eller ngt som svar, so there you have it, anime.se @ rizon pwns! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2008 Tycker själv att rizon-kanalen är mycket trevligare, har plockat bort qnet-kanalerna ur min perform då jag aldrig gjort något där ändå. Vem är det förresten som styr i #anime.se-kanalerna på qnet? Det var jag och några till ett tag förut, sen försvann forehead därifrån bland annat, sen försvann jag ett tag, när jag kom tillbaka till anime.se/forum kanalen så kunde jag inte få op och då jag ville kunna announca topics och styra och ställa lite, kommer sätta dit lite roliga saker snart, så fick det bli en ny kanal, och vill att den skulle heta anime.se då det bara är dickwads som styr i anime.se kanalen på qnet imo, aldrig hört ett trevligt ord sägas där när jag försökt snacka med dom, frågade tom om dom vill ha en underdomän på anime.se för en statssida en gång och fick fu eller ngt som svar, so there you have it, anime.se @ rizon pwns! Så det vart så det gick till. Jag trodde soleher skämtade när han sa till mig att man startade en rizonkanal, heh... och när jag kollade in första gången vart det (ungefär) bara fyra pers där <.< Gamla goda tider det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet juli 18, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2008 Lite mer folk nu. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 20, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2008 Ohoy! Tänkte bara tala om att jag inte gått och dött eller något. Men det har däremot min dator gjort, så inge irc för mig förrän den är fixad. o/ Vad behöver du för nätagg? kanske har ett jag kan skicka dig? Tackar för erbjudandet men Webhallen var snabba :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 14, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2008 Var god ta bort den nu gällande bannen då den från början placerades utan konkret anledning, tack. Aja, nu är jag bannad från Rizon i 72 timmar. Bannen kan väl vara borta när jag kan ansluta till nätverket igen iallafall? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet augusti 14, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2008 Hur få man beviljade åtkomst till 18+ tråden? Det står att endast användare beviljade åtkomst av administratören har tillgång till den. Betyder det att man måste kontakta administratören för att få åtkomst? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 14, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2008 Hur få man beviljade åtkomst till 18+ tråden?Det står att endast användare beviljade åtkomst av administratören har tillgång till den. Betyder det att man måste kontakta administratören för att få åtkomst? Säg till Avathar, flaskis, Sceleris, eller någon annan som är tillräckligt hög moderator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Det är mitt öde att vara bannad från #anime.se. Även om jag får komma in igen, så känns det som att jag kommer att åka på kickban för massa småsaker framöver... Det känns inget vidare då jag verkligen försökt att bättra på mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg