grunt Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Det skulle vara kul om man kunde få göra egna användargrupper, så som man kan på många andra forum. Det är möjligt att det går att göra redan, mend å har jag missat hur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Ehh...? Användargrupper? Vad menar du med det!? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 på forumet finns det en funktion så man kan skapa användergrupper, titta långt upp på anime.se i menyn, mellan medlemslista och profil ligger det. användargrupper kan användas för det mesta roligt, men t ex om du är medlem i en clan och hänger på ett forum med din clan, då kan ni skapa en grupp och så kan alla gå med i den. man kan även göra så att den gruppen får ett eget litet näste på forumet, där just bara de har tillträde. och jag håller helt med grunt! ^^ skulle vara helfestligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Jag tycker det känns rätt meningslöst att ha användargrupper ifall man inte kan göra något med dom. Är så onödigt att vara med i en grupp och inte ha användning av det. Äh, försök förstå vad jag menar iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Men det är ju coolt om det står ett litet namn under ens eget namn :) Som Moerator Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Zaphod, visste du inte? Allt som är meningslöst är roligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg