dinskugga Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 jag vet inte om det bara är mods och andra som får göra dessa trådar ..isåfall får ni ta bort denna och göra en ny men jag tar mig iaf friheten att starta denna och jag tänker inte göra en egen summering av januari & febuari serierna utan jag länkar kort och gott till en animeblogg jag alltid läser och som har en summering som jag alltid kollar på själv då jag tycker den är väldigt kortsam och bra info om varje serie :) varsågoda :) http://randomc.animeblogger.net/2007/12 ... 8-preview/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 de som jag ser fram emot mest för tillfället utöver neon genesis evangelion (blir nog hängd om man inte skriver det), är nog Macross Frontier (fortsättningen), gundam 00 s2, Code geass s2, Wolf and Spice, sen hoppas jag sanerligen fler intressanta titlar dyker upp för av dem som listades där vart det inte alldeles för många som verkade jätte intressanta faktiskt.. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Gunslinger Girl 2, Haruhi 2 och tydligen Higurashi 3 är ju på inkommande :D Och en hel hög nya gobitar som Blå så fint listat tidigare i vinter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Zoku Sayonara Zetsubou Sensei Shigofumi Kimi ga Aruji de Shitsuji ga Ore de Minami-ke ~Okawari~ GUNSLINGER GIRL -IL TEATRINO- Ookami to Koushinryou Så ja, några stycken blir det i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg