Ashaz Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 betyg på 07? 4 poäng. betyget räddat enbart av alla trevliga mäniskor man lärt känna. i övrigt, med karriär och livet i allmänhet har det sugit appung. >:) så, tack för att ni varit en del av dom trevliga nya mäniskorna iallafall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Klart en 5'a för i år. Riktigt kasst år i stort, men några saker som räddat upp det.Hästen är den stora saken, min nya vän en annan stor och den nya guilden på WoW en annan.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Jag tog visserligen studenten, men det var inte lika kul som folk påstod att det skulle vara. Jag tock visserligen körkortet, men bara för att klanta mig ett halvår senare och förlora det igen. Jag blev visserligen antagen till det jag ville läsa på universitetet, men det går inte så bra som jag hade hoppats. Därför får 2007 ungefär 5 eller 6 i betyg av mig. Det räddas för att det har kommit många bra spel, jag fick jobb för första gången och för att jag fick besöka både årets Play! A Video Game Symphony och Distant Worlds - Music From Final Fantasy i Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 1, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2008 Jag firade nyår med familjen och min farbror och deras familj. Middag med Oxfilé och Potatisgratäng och till det naturligtvis lite Vin, Sake och annat gott :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg