soleher Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Eller har de så jävla roligt annanstädes? En sista off topic. ; ) Det är skitkul på GT! =D GT? http://www.gametrailers.com - Jag tror Timotei lämnade oss för det forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Eller har de så jävla roligt annanstädes? En sista off topic. ; ) Det är skitkul på GT! =D GT? http://www.gametrailers.com - Jag tror Timotei lämnade oss för det forumet. Men guu villken mes, tjäna GTDs eller? Hahaha, jag har 1500$ om någon vill ha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 det hoppas jag sannerligen inte dem har gjort, då e det nästan synd om dem, den hemsidan är ju nere alltför ofta för att man ska orka hänga där, eller snarare överbelastad. Man får allt som oftast upp en vitt ruta, men texten "Too many users - hit reload." uppe i vänstra hörnet :( Allt bara för att man vill se en liten trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Men guu villken mes, tjäna GTDs eller? Hahaha, jag har 1500$ om någon vill ha :D Jag gör vad du vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Här är man inlagd på sjukhus i ett par dagar, så är det redan folk som hoppat båten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Här är man inlagd på sjukhus i ett par dagar, så är det redan folk som hoppat båten. Nä, vissa människor gillar väl helt enkelt inte att åka lyxkryssare, så det ska de väl då heller inte behöva. Så det är bara sträcka över en livboj och önska dem bon voyage. ^_~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet december 31, 2007 Anmäl Share Skrivet december 31, 2007 Tråkigt att ni lämnar oss, har själv varit lite inaktiv nu såhär till jul och så, men kommer tillbaka för en ny start i det nya året! Har er på MSN också, vi lär snacka mer.. Håller med Sceleris, Bon Voyage! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Några tar internet på för stort allvar. Internet - Serious business eller som på ryska internjet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Här är man inlagd på sjukhus i ett par dagar, så är det redan folk som hoppat båten. Nä, vissa människor gillar väl helt enkelt inte att åka lyxkryssare, så det ska de väl då heller inte behöva. Så det är bara sträcka över en livboj och önska dem bon voyage. ^_~ Sceleris är du ifrån wh40k.se?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Sceleris är du ifrån wh40k.se?!? Eh? Nej, är det någon som kallar sig "Sceleris" där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Sceleris är du ifrån wh40k.se?!? Eh? Nej, är det någon som kallar sig "Sceleris" där? Ja och de sa något om anime förut så jag trodde..! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2008 Eh? Nej, är det någon som kallar sig "Sceleris" där? Ja och de sa något om anime förut så jag trodde..! Jag ser iallafall inget sådant i forumet. Varken någon användare eller omnämning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sa Kai Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 Japp hej då, från Marklion...Kommer inte kunna komma mer :(.. Men Sa Kai kommer nog stanna ett tag till ..? Eller? Hur fan kom jag hit in...Marky är inne på toa...Vad gör jag här..Marky = bästis :) byeeeeeeeeeeee!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 Japp hej då, från Marklion...Kommer inte kunna komma mer ;).. YEEESSS!!!! Men Sa Kai kommer nog stanna ett tag till ..? NEEEEJJJ!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 pink bunnies. pink bunnies! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 pink bunnies. pink bunnies! The PINK BUNNIES will take over the world! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Går tråden mer offtopic så låser jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Går tråden mer offtopic så låser jag den. Nej, en farvältråd kan ju vara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sa Kai Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Japp hej då, från Marklion...Kommer inte kunna komma mer :(.. YEEESSS!!!! Men Sa Kai kommer nog stanna ett tag till ..? NEEEEJJJ!!!! BARBARIAN!! >:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ayadew Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 You'll be back. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 2, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2008 You'll be back. Ja fast under andra namn då, annars får de skämmas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2008 You'll be back. Ja fast under andra namn då, annars får de skämmas :P Jag kan annars bara göra ett ip uppslag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 10, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2008 DREAD!!!! For your information!!! så kommer jag aldrig att sluta med anime och manga eller sluta vara på anime.se ;) Anime & Manga samt anime.se är ju mitt liv ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 DREAD!!!! For your information!!! så kommer jag aldrig att sluta med anime och manga eller sluta vara på anime.se ;) Anime & Manga samt anime.se är ju mitt liv ^^ Det känns bra att veta, "tråddödaren". ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 11, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2008 ooh. twist ending i denhär tråden! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg