Timotei Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Ja, då tänker jag ta farväl tänkte jag. Det har varit trevligt att vara aktiv här och man har fått många trevliga kamrater. Nu har det helt enkelt bara spårat ur och anime.se är inte vad det brukade vara(enligt mig). Jag anar att den här tråden kommer existera i ett x antal minuter innan admin kommer och krossar den. Hur som helst, tack för en trevlig tid gubbar! Jag drar mig vidare. Återvänder kanske, kanske inte. Den som lever får se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Sluta bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Detsamma gäller för mig. Har alla trevliga människor på MSN ändå så, om det är någon jag glömt av så är det bara att lägga till. =) Timbo, let's run towards the setting sun! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 ...men. tråkmånsar. :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Äh lägg av. Och hur fan kan du posta igen Jocke? Sluta skit på mig lagom till det nya året och allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 ...men. tråkmånsar. :| Det är nya tider, du får rädda dagen Ashaz. Svikare glöms bort snabbt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Timotei, JockeII: Synd att ni känner så, men farväl, och må ni leva i intressanta tider. ^_^ Jag anar att den här tråden kommer existera i ett x antal minuter innan admin kommer och krossar den. En avskedstråd är ju inte helt fel, faktiskt. Du har ju trots allt inte skrivit något olämpligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag å andra sidan tycker sidan har gått mot det bättre, mer seriös diskussion än massspammande i lekparken. Men farväl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Tråkigt att det blev så, men vissa växer vingar och måste lämna boet nån dag. Och måste säga att jag kände på mig att åtminstånde Jocke skulle flyga sin kos. :P Men men, jag har er på MSN och 360 samt PS3 så än blir vi inte av med varandra. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alu Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej då B) Hoppas du inte missar tåget då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jaha "ok". Om du till och med säger att du kanske kommer tillbacka är det väl bara att skita i att logga in om du inte känner för det, dö i tystnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag å andra sidan tycker sidan har gått mot det bättre, mer seriös diskussion än massspammande i lekparken. Men farväl. Det är väl kanske därför de lämnar oss? Det blev för seriöst för deras smak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Jag å andra sidan tycker sidan har gått mot det bättre, mer seriös diskussion än massspammande i lekparken. Men farväl. Det är väl kanske därför de lämnar oss? Det blev för seriöst för deras smak? Japp, jag vet inte ens om jag vågar ta dom på allvar i denna tråd. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Några tar internet på för stort allvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Några tar internet på för stort allvar. Internet - Serious business Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej hej. nej nej nej. det var fel tråd B) Men hej ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hahah oh wow? Vad har jag missat nu då under min vistelse i Gällivare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Lol, mycket att göra här nu när Timbo och J2 lämnat. ; ) Måste man åka på en roadtrip för att slå dem tillbaka igen... Eller.... Det var ju trots allt till en stor del de två som gjorde att det här forumet inte liknade nazityskland allt för mycket. -_ä ~de arimasu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Vad säger du egentligen grabb? För att citera en av dina idoler kan jag väl bara säga: ORE WA DARE GA OMOTTEYARU!?!?! Klart som korvspad att forumets charm inte kommer att falna trots detta. Vi får se till att öka vår produktion av kvalitétsposter bara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amathev Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Hej hej. nej nej nej. det var fel tråd B) Men hej ändå. Där jag kommer från säger vi "hej hej" som ett avsked. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 kvalitétsposter Du förstod nog inte riktigt vad jag menade med med det där. ´^^ Har forumet redan ramlat ner i stela kalla nazityskland? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Eller så förstod jag helt och fullt. Du vet ju inte vad jag menade med kvalitétsposter? ;) Tycker givetvis också det är tråkigt att de försvunnit. Var några av de jag tidigast fick uppfattning om här på anime.se och dessutom med intressanta synpunkter och karaktär över lag. Dock kan man inte leva i det förflutna. De kommer väl säkert tillbaks i sinom tid ändå. Eller har de så jävla roligt annanstädes? Det vill jag se i sådana fall :D Off topic nu dock. Så säger väl hej hej jag också då, fast jag stannar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Eller har de så jävla roligt annanstädes? En sista off topic. ; ) Det är skitkul på GT! =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 30, 2007 Anmäl Share Skrivet december 30, 2007 Eller har de så jävla roligt annanstädes? En sista off topic. ; ) Det är skitkul på GT! =D GT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg