Bumpy Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Hjello! Har precis sett Ninja Ressurection, och visst den var inte i samma klass som Scrollen, inte ens samma karaktärer eller nånting (förutom att han heter Jubei). Undrar bara om det finns nån fortsättning? Den slutar ju bara helt abrupt med "the birth of satan" typ... (2delar). Tack o hej.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Tror det finns 3 delar faktiskt... Var dem går att få tag på? Jadu, googla. Om jag säger såhär. _Jag_ vet inte var man kan köpa dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Det finna bara 2 enligt animenfo.com iaf (länk). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bumpy Skrivet juli 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Ja, har sett 2delar, och slutar helt abrupt... tänkte att d borde finnas en tredje, men icke! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Många saker slutar så konstigt.. Är roligt. Men de kanske gör en fortsättning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Aja, det var mer än jag visste. Hade ett minne av att min polare hade tre delar, men tydligen inte T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg