flaskis Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 God Jul alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Ingen jul utan Sukumizu ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Shit. Jag var ju här fulla julen också. Tänk vad tiden flyger. ... God jul :) Och kom ihåg, ett väl utfört arbete ger en inre tillfredställelse och är den grund varpå samhället vilar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 24, 2009 Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 God Jul!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 God Jul! Jag vet att jag är sen - jag har varit jävligt efter hela det här året måste jag säga - men jag ville ändå önska alla en riktigt god jul och en god fortsättning. Snart bär det ju av igen med... ni vet vad. Med andra ord är jag tillbaka på heltid. Ni får dras med mig... ^^ Hoppas att alla fick en riktigt trevlig dag med god mat, trevligt sällskap och mycket animerelaterade klappar under granen (haha). Om jag hade varit vid min egen dator hade jag postat en lättklädd julbild med Geass-motiv men nu sitter jag vid päronens dator vilket innebär att bildbiblioteket är otillgängligt. Sov gott så länge! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 Jag är en dag sen men: God Jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 jag är också sen, hade inget internet under nästan hela julafton så God Jul alla i efterskott! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet december 28, 2009 Anmäl Share Skrivet december 28, 2009 Lite sent, men själv har man varit borta nu under julhelgen. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2009 Anmäl Share Skrivet december 31, 2009 Årtiondets första inlägg. OH SNAP! Så gott nytt år. Ett nyårslöfte får väl bli att göra Anime.se till vad det förtjänar att vara. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Gott Nytt År på er alla Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet januari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2010 Godnytt år till alla nissar på anime.se :P Kanske lite sent påtänkt då man inte haft tillgång till dator ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 23, 2010 Anmäl Share Skrivet december 23, 2010 Då var det den där dagen igen, god jul till er alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet december 23, 2010 Anmäl Share Skrivet december 23, 2010 God jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 God jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 God Jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 24, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 GOD JUL! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 God jul till somliga av er :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 Hoppas alla får en trevlig jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet december 24, 2010 Anmäl Share Skrivet december 24, 2010 God Jul till eder alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 25, 2010 Anmäl Share Skrivet december 25, 2010 Meriiiii-- (ja, ni vet hur det går.) Fin jul i år, om än lite stökig; 13 pers är lika med mycket rop och gap, speciellt då vi inte kunde ha julmiddagen som planerad då en gäst kom sent. Presentmässigt fick jag så gott som allt jag ville ha; Sonic, Donkey Kong och Ezio ska pryda min TV ett tag framöver, och sötsaker har per tradition konsumerats in absurdum. Det mest oväntade presenten var dock delarna 56-58 av One Piece på japanska, så snart är nog tiden inne återuppta serien på originalspråk. God fortsättning till er alla, och gott nytt år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 25, 2010 Anmäl Share Skrivet december 25, 2010 Inte så god jul som det borde varit för mina systrar som skulle kommit ner från Stockholm kom aldrig iväg. Tågproblem. Ändå trevligt. Fick en massa köksutrustning som kommer till pass nu när jag äntligen flyttar hemifrån :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 26, 2010 Anmäl Share Skrivet december 26, 2010 Inte så god jul som det borde varit för mina systrar som skulle kommit ner från Stockholm kom aldrig iväg. Tågproblem. Ändå trevligt. Fick en massa köksutrustning som kommer till pass nu när jag äntligen flyttar hemifrån :) Dina systrar kanske inte hade det så hemskt trots allt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2010 Anmäl Share Skrivet december 31, 2010 Gott nytt år, mina små hjärtan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet december 31, 2010 Anmäl Share Skrivet december 31, 2010 Ja, gott nytt och god fortsättning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 31, 2010 Anmäl Share Skrivet december 31, 2010 Gott nytt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg