Dread Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Meri Christmasu! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 God Jul! Jag vill också ha Haruhi som tomte! Check that arse! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 En ny tråd! Anyhow, God Jul! En riktigt, God Jul! =D tom till han stackars avstängde Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 God Jul på er! Den typen av tomte Orrin föredrar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Vill också önska ALLA en riktigt GOD JUL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 GOD JUL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 GOD JUL Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 God Jul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Merri kurisumasu minna-san! Hoppas ni får många fina klappar (eller ger bort många fina för den delen!), men framför allt, hoppas ni får en riktigt trevlig dag, vart ni än spenderar den Önskar jag hade någon rolig julklapp att ge bort men vi får ta det nästa år istället ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 God jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God jul! :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul! Åh, jusstdet: Klappar ur säcken till alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 GOD JUL :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul - teh svensk traditional way! Jag brukar ha en tradition att gå upp toktidigt på julaftons morgon och betrakta den klädda julgranen, men eftersom jag nu bor i lägenhet, och mamma sover i rummet där den står, gick jag istället in i Ragnarök Online för att betrakta julgranarna som har blivit utställda där. Men det är inte riktigt samma sak. Dessutom har de flesta jag brukade spela med slutat, så det finns ingea jag kan byta julhälsningar med. Förresten verkar Nissarna på Gravity satsa mindre och mindre på julstämmningen. Jag kommer ihåg första julen jag tillbringade i spelet; det var en magiskt upplevelse, och jag var förstummad över all möda som hade lagts på dekorationerna. Till och med julstaden (som är öppet året runt) hade piffats upp. Hade den det detta år? Nä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 GOD JUL på er alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Här har vi förresten en julklapp till er. Ett mer klockrent jul/parodi-spel få man leta efter. Kräver dock lite förkunskaper till spelen det bygger på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul. :-)) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul anime.se! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 God Jul på er Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 25, 2007 Anmäl Share Skrivet december 25, 2007 God Jul alla klada parn! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alu Skrivet december 25, 2007 Anmäl Share Skrivet december 25, 2007 Heh, god jul :D .. - O: Måste ni posta semihentai bara för att det är jul ?! Ahah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg