Angelo-sama Skrivet juli 10, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Har ett problem. -På alla forum jag är medlem i så har jag nyast tråd överst. Saken är den att här är det automatiskt "äldst överst", vilket är lite störande. Jag menar, jag måste ändra det för VARJE TRÅD som jag besöker. Hade varit ett stort + om man kunde få möjligheten att ställa in nyast överst på Profil eller något. -Om det redan finns så säg gärna till mig var, för jag hittar fan inget. Har sökt igenomhela FAQ osv. TACKSAM för svar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Hmm lustigt? Du måste ha råka ändrat någon inställning, för så är det inte för mig eller någon annan vad jag vet. Vet dock inte vilken funktion du har ändrat. Ska kolla närmare på det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 Nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Den tråd vilken det senaste inlägget finns i är den tråd som ligger övers i trådlistan. Undantaget är klistrade och läsvärda trådar, men annars är det den som senaste inlägget ligger i som ligger överst i listan. Om du har andra erfareheter, var vänlig och förtydliga dig en aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo-sama Skrivet juli 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 http://www26.brinkster.com/angelopics/check.jpg kolla in den. -så ser det ut för mig. automatikst äldst överst som ni ser där nere. måste ändra det varje gång jag "går in i" en tråd... : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 11, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2004 det han menar är inte hur trådarna sorteras, utan hur allas inlägg i trådarna sorteras. om du går in i en tråd kan du sortera så att de nyaste inläggen kommer först, men han är trött på att göra det och vill ha den inställningen som default. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet juli 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Du måste ändra på internet-alternativ > cookies. Med andra ord så är det en inställning i explorer hemma hos dig, inte på forumet. Har inte möjlighet att kolla upp exakt hur man gjorde, sitter på jobbet.. Men prova dig fram, eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo-sama Skrivet juli 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 12, 2004 Akujin - Vad jag menar är att jag vill kunna ställa in det som default på forumet. Det går på så många andra forum, så varför inte bara fixa in det här? Kan inte vara så svårt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet juli 13, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 13, 2004 Om du väljer det en gång så är det default. Det har bara att göra med dina cookies-inställningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo-sama Skrivet juli 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Ahaa. OK, då fattar jag. Brukar inte behöva göra det, men... :P Vill du säga hur jag fixar det i cookies då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet juli 14, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2004 Ahaa. OK, då fattar jag. Brukar inte behöva göra det, men... :P Vill du säga hur jag fixar det i cookies då? Skriver ner vad det ska vara för inställningar i cookies så fort jag har möjlighet. Sitter på jobbet nu (har ingen möjlighet att laborera med inställningar) och ska inte hem till min egna dator förrän imorgon. Om du har bråttom så är det bara prova olika inställningar själv. Finns inte så mycket att välja på där, om jag kommer ihåg rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo-sama Skrivet juli 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 15, 2004 Akujin - OK, jag väntar på svar här från dig då. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg