dengo Skrivet december 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Ptja jag tänkte slänga upp en tid såsom 15 eller 16. Då man kanske slipper värsta rusharna. Men sen är det fortfarande en mellandag å man vet ju aldrig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Ptja jag tänkte slänga upp en tid såsom 15 eller 16. Då man kanske slipper värsta rusharna. Men sen är det fortfarande en mellandag å man vet ju aldrig Vad och var vi äter är inte det viktiga för mig... On a sidenote...jag är grymt uttråkad just nu...finns inget sämre än att jobba en lördag dag från 07:00 till 19:30... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Torsdag (imorn) klockan 17.00 (altsenare eller tidigare) utanför Matrix (internet cafeet) vid Hötorget. Kommer dock inte i tomtedräkt,hittade ingen bra sådant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Kommer dock inte i tomtedräkt,hittade ingen bra sådant. pfff. fegis! (Säger jag som sitter kvar nere i småland) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Gillar inte sushi, bor inte i sthlm och har inga planer på att åka dit någon gång snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 ptja det var många entusiaster tillen början...så...kommerjag stå där själv imorn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Jag är såklart på, och Avathar också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 med viss risk att jag blir någon minut sen..... tidsoptimism... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Vänta... idag? När spikade ni tid och plats? :| Hur kunde jag ha missat det? Om jag bara hade kollat igenom tråden en timme tidigare :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Cant make it, missade helt när vi skulle görat och vaknade för 20minuter sedan :( (jobba natt is the suck) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 yay! bra! inte bara jag...!yay! nåja, vi kan göra det imorn, samma tid? (jag har inte ens hunnit klä på mig igen) Alltså, fredag, den sista fredagen på året, klockan 17.00 på hötorget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 oio får jag komma då är ledig imorn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 Såklart! Och jag ska komma ihåg att ta med mig den där mangavolymen också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Och jag skall ta hand om min mor som varit med om bilolycka(kommer hem ifrån sjukhuset) så jag uteblir tyvärr och jag ber om ursäkt för att jag missade dagens. flaskis är ställföreträdande admin på fikat och får fika dubbelt och göra bort sig extra mycket i mitt ställe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg