dengo Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Vem vill fika på mellandagarna i Stockholm? :) SUUUUSHIIIII Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Västra skogen, lägenheten som väsnas mest, annandag jul. Tjugo meter från station. Fikar lätt eftersom man ändå ska hänga just mitt inne i City under dessa dagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Har ingen anledning till att åka 60 mil för att käka sushi i sthlm, tyvärr plutten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Jaha, missade att det var Sushi inblandat. Extremt farlig mask i magen, nej tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 det var bara ett förslag puckon! Förstör tanken gör det! halshugg när ni ändå är på g, gör det. Otacksamma slynnel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 det var bara ett förslag puckon! Förstör tanken gör det!halshugg när ni ändå är på g, gör det. Otacksamma slynnel! Tsatsikis säd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Vem vill fika på mellandagarna i Stockholm?:) SUUUUSHIIIII Jag bangar inte! :) Maila mig på daniel.freij@anime.se så bestämmer vi när hur och vart, så skall jag nog kunna dra med mig ett stycke flaskis också (bodyguard) det var bara ett förslag puckon! Förstör tanken gör det!halshugg när ni ändå är på g, gör det. Otacksamma slynnel! Btw, det blir ett perfekt tillfälle att muta mig och ge mig en lista på alla som skall få weeaboo titel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Btw, det blir ett perfekt tillfälle att muta mig och ge mig en lista på alla som skall få weeaboo titel ;) Vad behövs då? Komma iklädd i jultomte dräkt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Jag blir ditdragen av Avathar. (dvs jag följer gärna med!) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Btw, det blir ett perfekt tillfälle att muta mig och ge mig en lista på alla som skall få weeaboo titel ;) Vad behövs då? Komma iklädd i jultomte dräkt? Haha, det funkar det med. :) Nu blev jag nästan sugen att göra en helkväll utav det hela jueh, :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 tänkte sikta på torsdag..vad säger folket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 hade gärna hägnt på men den dagen jobbar man :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 sådana här tillfällen man önskar att man bodde i (eller i närheten av) Norrlandshuvudstad så man kunde hängt med ut lita... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 tänkte sikta på torsdag..vad säger folket? Låter bra, vi kör på det, då har jag kanske hunnit nyktra till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 sådana här tillfällen man önskar att man bodde i (eller i närheten av) Norrlandshuvudstad så man kunde hängt med ut lita... :( Du kan börja med att flytta till sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Tycker inte om fisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Tycker inte om fisk. Ät fingrar hört det är poppis! Men Brago kex kan komma att servas! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 tänkte sikta på torsdag..vad säger folket? Låter bra, vi kör på det, då har jag kanske hunnit nyktra till. Japp det var lite det som var poängen. Lagom efter fetma-dagarna och lagom inför fylle-dagarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Tycker inte om fisk. Nej men du kommer ändå, annars blir det källaren för dig också! *tittar på flaskis som var för upptagen för att jobba för att hålla avathar sällskap idag i kista* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 meh! ;p Vi käkade ju faktiskt lunch tillsammans. Lewinsky's FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Btw, det blir ett perfekt tillfälle att muta mig och ge mig en lista på alla som skall få weeaboo titel ;) Vad behövs då? Komma iklädd i jultomte dräkt? klädd som din avatar då? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Fisk är ingen höjdare. :P Provade Sushi en gång, satt o tugga skiten hur länge som helst innan jag fick tvinga ner det med en massa dricka. XD Var nog första o sista gången. >< Men ni borde ju dra ihop en liten träff-kväll ju. :P Glo på en massa anime rullar på storbilds tv. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Fisk är ingen höjdare. :PProvade Sushi en gång, satt o tugga skiten hur länge som helst innan jag fick tvinga ner det med en massa dricka. XD Var nog första o sista gången. >< Men ni borde ju dra ihop en liten träff-kväll ju. :P Glo på en massa anime rullar på storbilds tv. ;) Då har du inte smakat min sushi. Ordentliga sushi rolls med riktig japansk soya, syltad ingefära, wasabi paste och saké. det är grejer det. nom nom nom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet december 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Då har du inte smakat min sushi. Ordentliga sushi rolls med riktig japansk soya, syltad ingefära, wasabi paste och saké. det är grejer det. nom nom nom Honto honto. Men hur som helst. Animekväll å allt sånt är lite överkurs. Fika var tanken, lättsamt å enkelt. Börjar man dra åt avancerade saker så måste man hitta plats å sånt, det blir lätt risk att hälften faller bort. Ska kika lite var som kan tänkas vara enkelt stället att träffas på. Funderade på cafeet vid söderhallarna. Lite svårt att missa vart det ligger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spola Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Sushi är iofs det godaste som finns! jag kanske är på ;) är eventuellt med syrran och shoppar i stan i mellandagarna, säg tid så kan jag kanske :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg