GamaBunta Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 TJa! nu börjar jag bli lite smått irriterad här, har försökt hitta ett program som gör att man kan lägga in en bild i msn huvud ruta. Hade ett sådant förut men kan inte hitta det längre... :S Skulle uppskatta om nån visste va jag menar och kan tipsa mig om nåt. ;) Hatar den där tomma jävla rutan. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Tror inte GamaBunta menar chattfönstret, utan snarare huvudfönstret där alla kontakter ligger? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Kass du är Erke, avlång ruta och massa skabbig reklam. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Haha, fyfan va gräsligt MSN är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Haha, fyfan va gräsligt MSN är. Varför skulle det vara gräsligt menar du? Smidigt chattprogram som ligger och är tyst i bakgrunden. Går att göra det rätt snyggt också. Anti-MS i all ära (eller inte), men tycker det är lite dumt att klanka ner på program som gör allt man kan tänkas kräva av det och lite till. Gratis. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Måste ni ha mig som bakgrund på msn? Det känns som originalfärgen är bättre än mig haruhihårband remix. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Måste ni ha mig som bakgrund på msn? Det känns som originalfärgen är bättre än mig haruhihårband remix. :sleep: Visst passar vår J2 bild lite bättre kanske. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Men vad bra att ni går off topic!! Trådskaparen uppskattar det nog jättemycket! Det hjälper honom ofantligt mycket, starkt jobbat grabbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Men vad bra att ni går off topic!! Trådskaparen uppskattar det nog jättemycket! Det hjälper honom ofantligt mycket, starkt jobbat grabbar! Ja det var faktiskt tanken, tack för berömmet! =D Om inte annat så får han lite tips om hur man gör sina chattrutor roliga, är riktigt nöjd med min senaste. Jag kallar den "Inpo!". =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Vet inte om detta fungerar i de nya versionerna, kan inte testa just nu då jag inte har den tillgänglig. Gjorde en enkel Google-sökning bara. Testa detta. Såhär skall det se ut för övrigt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Vet inte om detta fungerar i de nya versionerna, kan inte testa just nu då jag inte har den tillgänglig. Gjorde en enkel Google-sökning bara. Testa detta. tack, tack, tack. Ni andra, may u burn in HELL! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Vet inte om detta fungerar i de nya versionerna, kan inte testa just nu då jag inte har den tillgänglig. Gjorde en enkel Google-sökning bara. Testa detta. tack, tack, tack. Ni andra, may u burn in HELL! >:D Folk är så ivriga och hjälpsamma att de glömmer vad de skulle hjälpa till med ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Det vart ju lite bättre känsla på msn nu. :) Ska dock fixa en större bild tror jag. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Varför känns det mobbat att ha 5km MSN-ruta och typ 3 kontakter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 Varför känns det mobbat att ha 5km MSN-ruta och typ 3 kontakter? orkar inte sitta med en micro liten msn ruta uppe på skrivbordet, sen är jag inte så tråkig så jag måste ha alla mina kontakt rutor öppna för att folk ska se att jag har vänner. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Varför är det ingen som använder pidgin? Den är typ epic win. Man kan ha googletalk, msn och typ tjugofjorton andra protokoll i samma fönster. Hur bra som helst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Pidgin är det uppföljaren till Gaim eller? Kör(de) med den på min Windows-data tror jag. Solida grejjer, och skönt med alla konversationer som tabbar i ett och samma fönster, oavsett protokoll. Kan också jag rekommendera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 Varför är det ingen som använder pidgin? Den är typ epic win. Man kan ha googletalk, msn och typ tjugofjorton andra protokoll i samma fönster. Hur bra som helst! o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Msn ser ju så jävla mycket trevligare ut med lite bilder i. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg