Puhiceus Skrivet december 30, 2008 Anmäl Share Skrivet december 30, 2008 Efter att ha kommit till avsnitt 13 tycker jag detta: Vad fan hände egentligen med serien? Den började ju riktigt lovande, han "dör" får en mecha, en tjej med minnesförlust, lite onda "vi ska ta över världen typer" och en vän som dör och en liten lagom bit echi... och sen föll bara serien över kanten, humor gick över till urfjantig, striderna är ok men inte samma känsla på något sätt och tjejen fick tillbaka minnet efter bara 4-5 avsnit .... va fan var det som hände egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 30, 2008 Anmäl Share Skrivet december 30, 2008 wow Att du orkade se hela..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 30, 2008 Anmäl Share Skrivet december 30, 2008 wow Att du orkade se hela..... Hela? Han har 11 avsnitt kvar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 31, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2008 Jag tycker att serien är okej på sina ställen, men den har även en hel del brister. Speciellt på karaktärsfronten, men det funkar lagom för mig och jag ser vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet december 31, 2008 Anmäl Share Skrivet december 31, 2008 Jag följer inte denna anime, så det lät som att den var slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg