Timotei Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 Titel: Yotsunoha År: 29 Feb - 28 mars 2008 Episoder: 2 (OVA) Officiell hemsida: http://www.yotsunoha.com/ Producer: Hal Film Maker Genre: Romantik 2 OVA baserade på en eroge av Haikuo-Soft. De 2 episoderna kommer inte innehålla vuxet material. Rolig fakta: Spelet ska visst innehålla musik(antagligen bakgrundsmusik) från I've Sound. För er som inte vet vad Ive är Det är en Japansk trance/techno grupp vars låtar innehåller en del kända artister. AKI , Ayana, Asuka Katagiri,Fuuran, Inosuke Tsutsumi, Eiko Shimamiya (aka PEKO or EIKO), Kaori Utatsuki, KOTOKO, Lia, Mami Kawada, MAKO, MARY, MELL, Mihi , MOMO, Reina, NANA, R.I.E, SHIHO, TAKAMI, YUCCO,MIKI, Yumi Matsuzawa. Handling Handlar om 4 vänner som bevistar Mochizuki Högskolan. Och en helt vanlig dag så bestämmer sig de 4 vännerna för att göra en tidskapsel, fylld med värdefulla minnen begraver de den. Efter 3 år har gått, gräver de upp den för att sedan öppna den. Alla bortglömda minnen blir än en gång verklighet och alla vännerna upptäcker känslor som överträffar deras barndomsvänskap. Personligen så verkar handlingen en aningen tunn, verkar vara något mer lutat åt fanservice(?) och bara slötittande, men jag kommer garanterat se båda episoderna. bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 Värst vad du var aktiv idag då Tobbe ;) . Denna blir det nog att se eftersom att det bara är 2 OVA, hade nog inte sett den om det var en 12-26 avsnitts serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 Ja men det är roligt och fylla ut animesektionen med massa nytt, fräscht material som folk kan snacka i. :) Det skapas verkligen för lite trådar känner iaf jag så tänker personligen försöka skriva en del till, kommer även uppdatera mina trådar senare. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet december 12, 2007 Anmäl Share Skrivet december 12, 2007 Mmh, bra initiativ, ska också försöka hitta på nån rolig diskussions tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet mars 4, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2008 Intressanta karaktärer till en tråkig eller mindre underhållande handling var vad första av de två avsnitten hade att bjuda på. Lite små rolig på sina ställen som sagt var men inget speciellt i det stora hela. En sak som jag inte riktigt vet om jag gillar eller hatar var när Nono hela tiden skulle säga Ma-kun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg