kandah Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Om du är intresserad av att äga till exempel exakta replika av halsbandet tidus bär i FF X eller ringen riona bär i FF VIII och liknande så ska du kika på in på min sida på auktionssajten tradera: http://www.tradera.com/category/auction ... 0&sortby=6 Jag tar även upp beställningar vid sidan av, så om du ser något du är sugen på så kan du skicka ett mail så kommer vi överens om något! Du kan köpa samma prylar på ebay, förmodligen billigare. Men mina auktioner börjar alltid på 1 krona så det kan mycket väl gå billigare. / Dan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Du kan köpa samma prylar på ebay, förmodligen billigare. Men mina auktioner börjar alltid på 1 krona så det kan mycket väl gå billigare. Ärlig, det är ju bra. Brukar faktiskt bli mycket billigare på Ebay, men då är det inte alls som orkar köpa därifrån heller, man måste ju fiffla med Paypal och en massa andra grejer. Ringen som Rinoa har, är inte det samma som Squall har? Hon gör ju en kopia på hans ring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kandah Skrivet juli 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 10, 2004 Jo det har du alldeles rätt i, de flesta föredrar att köpa av en svensk säljare. Det känns kanske säkrare då även fast det finns många väldigt seriösa försäljare på ebay som kränger samma prylar. Angående ringen så stämmer det bra, det är samma ring! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 Ohh jag skulle vilja ha FF CC soundtracket, men det är ju andra som har lagt bud så jag antar att jag inte bara kan trava in här och säga att jag vill köpa den va? Har alltid trott att spelbutiken skulle få in den men dem har ju inte det!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Ovch hur "äkta" är halsbanden med tanke på att du säljer piratkopie-cd's? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 27, 2004 Anmäl Share Skrivet september 27, 2004 Joa: Hur ser du att det är piratkopior? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Khyron Skrivet september 28, 2004 Anmäl Share Skrivet september 28, 2004 Joa: Hur ser du att det är piratkopior? Det var anime_bob som såg att de var piratkopior. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1196 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg