induce Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 I hear ya. Finns inte att köpa på engelska antar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 Hörru du, Random Person. Du som läser mangan, får man veta varför Tsukune, som är människa, kommer igenom barriären bara monster kan passera? Jag är väldigt nyfiken, det knöts ju inte ihop i animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 I hear ya. Finns inte att köpa på engelska antar jag? rätt den finns inte att köpa på engelska :/ Hörru du, Random Person. Du som läser mangan, får man veta varför Tsukune, som är människa, kommer igenom barriären bara monster kan passera? Jag är väldigt nyfiken, det knöts ju inte ihop i animen. Nej, men barriären har jag för mig att den tillåter alla, såvida människor som monster, Därimot kan du inte komma till skolan om du inte åker med just den där busschaffören, har jag uppfattat det som iaf ^^ [/code] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 Jaha.. jag tyckte dom sa tidigt i animen att bara monster kunde passera barriären. :| Men tack i alla fall. Jag ska väl ta en liten titt på de första avsnitten och se vad som sägs. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 Aight Boda, tråkigt tråkigt. Har läst första kapitlet nu. Skall bli kul att se hur den skiljer sig från animen, eller rättare sagt, hur animen skiljde sig från mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 3, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2008 Alla som tycker att det var tråkigt att det tog slut med R+V kan sluta gråta då det har utannonserats att en till säsong är på gång. Rosario + Vampire Capu2 är namnet på den andra säsongen, väldigt fyndigt. Säsong ett gav inte mycket tycker jag, men kommer nog trotts det att säkerligen att se den andra säsongen också. I wonder why... Källa: ANN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rikki Skrivet april 12, 2008 Anmäl Share Skrivet april 12, 2008 Älskade den här serien! :D Ska lätt se sässong 2 när den kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg