Qvarfordt Skrivet januari 7, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2008 Nu har jag med sett första avsnittet, det verkar ju riktigt bra och Moka är sjukt Hawt ;) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddeA Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 såg första episoden igår, detta är en serie som helt klart kommer att följas ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Verkar helt klart lovande ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 Den här animen kommer nog vara en av de bättre jag kollat på i år...hittils ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 andra avsnittet Följde mangan rätt bra måste jag säga och det gillar vi ^^ Men jag tyckte inte att Tsukine skulle vara så darrig i rösten när han sa att det var nog till Dark Moka... btw vet nån vem det är som gör ED låten till serien ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2008 btw vet nån vem det är som gör ED låten till serien ? Elements Garden. Sång av Nana Mizuki, som också gör rösten åt Moka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Kollat på första och andra avsnitet och måste säga att jag blev positivt överaska, iof så hade jag inte förväntat mig så mycket heller. Den här animen blir det till att följa, ecchi är ju aldrig fel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Avsnitt 2 Njae, var väl inte fullt lika bra som första avsnittet tycker jag. Antar det beror på att det inte längre kändes lika nytt, trots att bara ett avsnitt gått tidigare. Men underhållande var det och kul att de börjar smått utforska Mokas 'Rosary' och hennes mörka sida. Jag upplever att balansen mellan ecchi/komedi och den riktiga storyn kommer bli väldigt viktig för att serien skall fortsätta att tilltala mig. Koyasu Takehitos få lines emot slutet av avsnittet var precious. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fyfanfarli Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 But why? Ecchi? really? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 har nu sett de två första avsnitten, och shit vilken trevlig serie det visade sig vara :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 14, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2008 Ecchi of doom for the win! :P Trevligt trevlig. Tycker om denna serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Jag säger bara en sak: Striped Pantsu! :D Besides, witchen ägde. Too cute. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Oja, <3 magikern. Varje serie måste ju ha en loli ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Avsnitt 3 var ju faktiskt riktigt bra, jag tycker verkligen att serien blir bättre och bättre för varje avsnitt och detta avsnittet bjöd ju även på striped . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 24, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2008 avsnitt 4 Det bästa med den här serien är ju fan att dom byter OP & Ed för varje avsnitt ^^ Måste också säga att Moka i ED var för jävla hot alltså... Vampyr fetich javisst där kan hon bitta mig när hon vill sen döda mig om hon skulle känna för det jag skulle då dö lycklig ^^ iaf jag måste säga att jag blev ypperligt förvånad av Blå,Flaskis och Avathars gäst skådespalleri I detta avnsitt ni gjorde ett bra jobb måste jag säga och här kommer beviset Jag vet hur det känns grabbar ni vill vara med osv Men eftersom jag är med får ni inte plats jag är alldeles för Girig för det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 har jag dödat denna tråd också nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Inte då. ED var en riktigt teaser, ja. Visste inte att det ändrades från avsnitt till avsnitt. Kändes som det gav en liten inblick i hur serien kan utvecklas senare. Såg lovande ut. Bortsett från Mokas bara hud då. Avsnittet var helt ok. Just när man börjat tycka att det är lite tråkigt så bjuder de på mer godsaker som lovar gott inför nästa avsnitt. Tycker fortfarande att serien bör ta fart dock, annars kommer jag tappa intresset. Roliga bilder för övrigt Boda ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Nu när vi snackar om ED:n så såg jag något Boda skrev tidigare i tråden: btw vet nån vem det är som gör ED låten till serien ? Omg Boda, känner du inte igen Mizuki Nanas sångröst? :O Pinsamt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Ja men jag kom inte på det Var lite trött :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Jag hade helt missat att det var olika EDs. nu får man väl ta och se om dem allihop bara för det. Kul grej. så borde de göra med fler :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2008 Jag satte mig faktiskt och kollade på varje OP och ED, brukar inte göra det särskilt ofta men nu då det ändå påpekades tänkte jag göra det för sakens skull. Kul gjort tycker jag. Bleach hade en liknande grej ett tag där de under ED presenterade varje squad med captain resp. vice captain. Kul med liknande initiativ, speciellt om det är kopplat till serien och inte bara rent blaj. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet mars 12, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2008 Senaste avsnittet (10) var faktiskt bästa på länge. Massa fan service givetvis men det har man vant sig vid vid det här laget. Kändes som om avsnittet bjöd på lite mer än bara det gamla vanliga. Egentligen hörde väl också 9 och 10 ihop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 27, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2008 Avsnitt 11-12 Nämen tänka sig! Nu börjar faktiskt handlingen ta form istället för det vanliga fanservice-kittet. Blir Tsukune avrättad eller inte? Självklart inte. Han är ju som sagt protagonsten i serien. Den riktiga frågan är nog om han är människa eller monster. Eftersom vi nu kommer tillbaks till det som sades i början att bara monster kan passera barriären till skolan. Jag har inte någon direkt uppfattning om han har några gömda krafter eller inte, men jag har heller inte några höga förhoppningar på att han är ett monster heller. Jag skulle satsa mina slantar på att den icke tillfångatagna halvan av gruppen fritar Moka, som sedan stoppar avrättningen. Antagligen med ett tal om att monster och människor kan leva i harmoni tillsammans. Lite fightingscener är väl inte help osannolikt heller. Nu kanske jag är helt ute och cyklar på villovägar, men så ser jag på det hela i det nuvarande läget. Men vem vet, kanske kommer huvuden att rulla inom en vecka eller två! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Hyggligt slut på en hygglig serie. Tyckte det var skön underhållning som inte krävde någon hjärnaktivitet alls. Kanske skulle läsa mangan också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 1, 2008 Anmäl Share Skrivet april 1, 2008 Hyggligt slut på en hygglig serie. Tyckte det var skön underhållning som inte krävde någon hjärnaktivitet alls. Kanske skulle läsa mangan också. Läs mangan förbövelen, den är grymt mycket bättre ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg