Erkefiende Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Alltså, att stänga av JockeII är som att kalla sin egen farsa för "Misslyckad" samtidigt som man ger honom piskor och pistoler. Att JockeII ens var seriös för vad som fick honom kickad är svårt att tro. Han är godare än körsbärstobbe lol. Vart är JockeIII någonstans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Alltså, att stänga av JockeII är som att kalla sin egen farsa för "Misslyckad" samtidigt som man ger honom piskor och pistoler. Att JockeII ens var seriös för vad som fick honom kickad är svårt att tro. Han är godare än körsbärstobbr lol. Vart är JockeIII någonstans. Läs upp och end of discussion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Det beror helt och hållet på hur söt man är. Om du kollar på mig t.ex, jag råkade lista länkar till olagliga sidor där man kunde ladda hem anime, men eftersom Sceleris är så tokförtjust i mitt rågulliga utseende så hade han överseende med detta. Allvarligt talat så är ju en liten "olämplig" länkning en petitess och inte ens värt att uppmärksamma, speciellt när det utförs av personer som man vet är lite mer seriösa och som håller en god attityd överlag. ◆ Spoiler Att du är rågullig är bara bonus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 *klia sej i huvet och undra vad "jultomten" gjort som var olämpligt* måste jag ha missat. nåja. ingen permaban så det snöar nog över snart. God jul på er allihop! Nu ska jag bära ner klapparna till granen. (de tror jag slår in paket när jag smygsurfar. Jäkla abstinens.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 65 minuter kvar till julafton! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 GOD JUL! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Ja, då har man sett I am Legend. Den var riktigt bra faktist, rekommenderas! KV, Erik. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 23, 2007 Anmäl Share Skrivet december 23, 2007 Ja, då har man sett I am Legend. Den var riktigt bra faktist, rekommenderas! KV, Erik. ;) Jag förstod från början vad KV var, infidel! Vem var det som fick dig att se filmen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Jag hade ju tänkt se den ett tag men tänkte inte på det idag, men du sa att du skulle se den. Så det gör dig till dagens " tipsare ", tackar. 8) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Denna dikt skrevs om mig för tio år sedan. ._.; "Exaktheten är nå't den gossen aktar. Approximationer han gärna slaktar, så att minsta tusendel hamnar rätt och inte fel. Runt om smärre petitesser skapar han verbala bråk, svänger sig med ordnoblesser på ett icke medfött språk. "Nippran" ger han klassens töser, när han allt i förväg löser. Aldrig nå'nsin deras drömprins! Men jag vet att chansen finns; En ankunge ju blev en svan, en charmör kan bli av Jan." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 "Nipaa" ger han klassens töser..." fixed it for you... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Sky Girls och Rocket Girls är väldigt lika på ett flertal sätt. Båda handlar om 3 tjejer med TAJTA dräkter. Båda handlar om ny teknologi. Båda handlar om att flyga. Båda har nästan samma namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Sky Girls och Rocket Girls är väldigt lika på ett flertal sätt.Båda handlar om 3 tjejer med TAJTA dräkter. Båda handlar om ny teknologi. Båda handlar om att flyga. Båda har nästan samma namn. Följdfråga då, är Rocket Girls lika kass som Sky Girls? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Men Rocket Girls var inte dålig, den var faktist rätt intressant. Och de tighta dräkterna var bara en bonus! Har dock inte sett sky girls så kan inte riktigt jämföra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Fjortonåriga flickor som åker rymdskepp... Lika mycket som att jag skjutit hundrafemtiotre människor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Fjortonåriga flickor som åker rymdskepp... Men jag har bara skjutit en. Fixed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Fjortonåriga flickor som åker rymdskepp... Men jag har bara skjutit en. Fixed. bara skjutit fjortonårig loli? låter som en för mycket. dom ska man inte skjuta :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Japan vann visst Miss Universe 2007. Det hade jag ingen aning om föräns jag såg det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 24, 2007 Anmäl Share Skrivet december 24, 2007 Hahahahahahaha. =D ´xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 du skojar? Så många döläckra töser som där finns också tar dom dendär saken? blä. Föresten fashinerande att se 8 pers inloggade och inga nya poster. Visst, jag forum-humpar mer än vanligt nu när abstinensen tuggar på benmärgen, men kom igen nu! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Gick förbi en anslagstavla på vägen hem idag och såg en poster jag vart tvungen o fota. :P var angående ett luciaparty som varit. Var bilden jag reagera på. Alla borde väl se vart dom e ifrån... Och han som gjorde den hade ingen aning om va Naruto är. XD (ville bara ha en julig bild) ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 Megalodon från 2004 kan mycket möjligt vara den sämsta filmen jag någonsin har sett. Allting förutom skådespelarna var i princip gjort i 3D. Skådespelarna var lika bra som ett gäng packade ryssar som försöker dansa balett. Varför såg man den? Finns inte alls många filmer om Megalodon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 En av anledningarna till varför man inte tog med sej någon anime "hem" över jul. Kollade precis en Higurashi AMV på youtube. syrran traskar förbi och undrar varför jag kollar på barnprogram. :P fuck 'em all. snart är jag hemma igen och kan kolla hur mycket anime jag vill. -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Kollade precis en Higurashi AMV på youtube. syrran traskar förbi och undrar varför jag kollar på barnprogram. Jag brukar svara "För att det är skitbra barnprogram!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Okej att folk kan missta Bleach eller Naruto för barnprogram, men Higurashi? Laff Inget större fel på barnprogram, vad hette han nu igen. Kvinnotjusaren Johnny på Cartoon Network. =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg