wilfried Skrivet december 23, 2010 Anmäl Share Skrivet december 23, 2010 Suck, vaknade tidigt idag. Nåja, har iallafall skottat utfarten nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 23, 2010 Anmäl Share Skrivet december 23, 2010 Idag blir det en radiotät dag! Nu på morgonen lyssnas det på Rivstarts sista sändning på Bandit Rock, fullkomligt prisregn! Sedan vid tolv börjar sex timmar från Humorhimlen i P3 som pågår fram till klockan arton, och mitt i detta finner vi en timme nyproducerad Rally från femton till sexton! Utöver radio kommer man denna dan före dopparedan att slå in paketen, hitta på rim, och trycka in dom under granen. Dessutom skall det glos på två avsnitt Kannagi. Dagens schema. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 27, 2010 Anmäl Share Skrivet december 27, 2010 sitter och ser ett slumpmässigt valt avsnitt av lucky star och då kommer den här scenen upp och då hade jag innan den scenen kom upp satt händerna bakom huvudet precis som konata gjorde i den scenen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 28, 2010 Anmäl Share Skrivet december 28, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 Forumstatistiken säger: Flest aktiva 190 användare 19 December 2010 - 07:50 Jag har svårt att tro att det stämmer. Ljuger forumet?! ò_ó Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 Jag har svårt att tro att det där skulle stämma, för det hände väl inget speciellt morgonen den 19 december... eller? Dessutom tror jag inte ens att vi är 190 stycken som regelbundet besöker forumet <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2011 Det kanske var Avathar som körde belastningstest på servern? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 10, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2011 Nu finns äntligen Karaoke & Cold Lazarus på DVD! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 14, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2011 hihihihi... Heavy Bieber - Baby (feat. Scoutacris) http://www.youtube.com/watch?v=IvmIzxO0-n4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 17, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2011 http://animebaths.wikia.com/wiki/Main_Page (._.') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 21, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2011 Det är mysigt nu när man börjar märka att soltimmarna blir fler, klockan är halv fyra och det har knappt ens börjat skymma, helskönt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 22, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2011 Min (inte fullt så) gamla trådlöst-nätverkskort-usb-dongel verkar ha gett upp helt och hållet, fick efter lite arbete upp nätet på min stationära genom att låta min bärbara dator agera nätverksbrygga, tacksamt jobb där... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 24, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2011 Mitt grafikkort på stationära håller på att dö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 Tycker de är lite lagom smarta på Posten: Här är din försändelse:Beräknad leverans: Tidigast 26 jan 27 jan kl 12:30 Stockholm EMS' date=' Under tullbehandling hos Posten AB Kom ihåg att ta med dig din SMS-avisering eller avi samt legitimation när du ska hämta ut din försändelse.[/quote']Under tullbehandling idag så försändelsen kommer tidigast igår? Eller menar de 26 januari nästa år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 28, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2011 Tycker de är lite lagom smarta på Posten Jag misstänker att det är dagen då de fick e-spårinfo från japanska posten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet januari 28, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2011 Jag misstänker att det är dagen då de fick e-spårinfo från japanska posten.Visst, men man kan ju ändå tycka att de borde kunna beräkna förväntad leveranstid på något bättre sätt... Jag hade i alla fall tur: tullen missade att räkna in frakten i beloppsvärdet, så jag kom under gränsen för tull (1600 kr?) och betalade därför bara moms (och mindre moms än vad det skulle ha blivit om de hade gått på hela värdet inklusive frakt). Eftersom det var EMS blev det inte heller någon administrativ avgift till Posten. Moms: 301 kr Tull: 0 kr Postens avgift: 0 kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 29, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2011 Uppenbarligen så gillar inte windows mitt nya modem, så jag kan inte ladda torrents i mer än några minuter utan att få blåskärm. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2011 Satt och översatte lite animetitlar från japanska till svenska med hjälp av "google översätt" och den fantastiska syntetrösten. Resultaten: Det finns ingen anledning min syster är så söt H typ B-systemet Do You Remember Love Macross Oss att vår vistelse... Dead-luft landskap gränsen Bruno Sola Woto Jag är inte alls som något Ne som bror! Rurouni Kenshin - Tokyo Meizi romantisk svärdsman - Hen Memories Förutom att översättningen blev lite tokig ibland så tycker jag att dessa ska bli pointers för hur man uttalar namn på japantecknat i Sverige. Google kan ju inte ha fel. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 9, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2011 Förslag till saker man kan skriva en debatt artikel om sökes~ ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 9, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2011 Förslag till saker man kan skriva en debatt artikel om sökes~ ^^; Politik är ett populärt ämne, nya lagar, granskning om implementeringar och hur det ser ut i verkligheten gentemot vad som sägs. Du kan annars debattera om det utomordentligt ineffektiva journalsystem som många vårdcentraler använder. Annars kan man alltid debattera om lättsammare grejer, exempelvis hur snåla Göteborg är med Styr och Ställ-projektet, eller barns uppfostran, vilket alltid är kul att ha åsikter om :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 13, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2011 Politik är ett populärt ämne, nya lagar, granskning om implementeringar och hur det ser ut i verkligheten gentemot vad som sägs. Du kan annars debattera om det utomordentligt ineffektiva journalsystem som många vårdcentraler använder. Annars kan man alltid debattera om lättsammare grejer, exempelvis hur snåla Göteborg är med Styr och Ställ-projektet, eller barns uppfostran, vilket alltid är kul att ha åsikter om :D 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 20, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2011 Var precis och såg Sanctum (i 3D) på bio. För att summera filmen i ett ord: spännande. Värd att se på bio, men 3D:n kändes överflödig i brist på explosioner. Faaast å andra sidan är ju James Cameron med på ett hörn, klart det ska va 3D. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 22, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2011 "In my hair Gorillas leap, Tigers stalk, And ground sloths sleep. Prides of lions Make their lair Somewhere in my crazy hair." - Neil Gaiman / Crary Hair Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 22, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2011 wilfried: Menar du att du genomlider en "bad hair day" eller nåt? ('-') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2011 Idag fick jag mitt körkortstillstånd för C/D/E, ett halvår efter min ansökan och en månad för sent för vårens utbildningar. Så frustrerande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg