Volbla Skrivet juli 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2010 Jag vet inte. Det var väl lite hallå om det i screenshotfight-tråden, men nu går den att se utomordentligt för mig :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 25, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2010 Jag tog ett kort idag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 8, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2010 Jag fick precis reda på att en person som är väldigt jobbig inte ska gå i min klass. Hon tror jag blev sur men jag är superglad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet augusti 8, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2010 Jag fick reda på att två gamla klasskamrater har blivit antagna till samma utbildning som jag (Informationsteknik (IT) i Uppsala). Det kan nog bli kul... och så får man passa sig för Uppsala tingsrätt. Haha, nä. Eller? Kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 9, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2010 Äntligen fått tummen ur och bokat en resa till japanland med en polare. Stora pluset är att polaren har släktingar där så resan blir lite billigare med boende åtminstone. =o) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 17, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2010 Om någon är intresserad så har ett par nissar nyligen kommit på ett sätt att flasha Matshita DVD-läsare till RPC-1, alltså att komma förbi regionsblockeringen. Min uppfattning är att de flesta bärbara datorer idag har Matshida-läsare, men nedanstående sida verkar ha det allra mesta inom området. Enkla verktyg för att flasha din Matshita DVD-läsare till RPC-1 i windows Index för viktiga trådar på firmware-sidan Annars allmän info om hur man går tillväga Vad jag vet är det inte förbjudet att flasha om sin DVD-läsare på det här sättet, men det kan upphäva garantin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 18, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2010 Har efter snart en vecka i min nya lägenhet äntligen fått igång mitt internet. Jäklans krångligt att de gjort så att man behöver internetanslutning för att skaffa en internetanslutning. Nåja, kostar bara 200kr per halvår så man ska nog inte klaga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 YES!:D :D :D :D :D :D :D :D Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!! Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen. Jag kom också in^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 YES!:D :D :D :D :D :D :D :D Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!! Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen. Jag kom också in^^ Grattis, ni båda. Själv ska jag börja på tredje terminen i höst... förutsatt att jag kan komma förbi Eiko-senseis omtenta på praktisk språkfärdighet. Grammatiken klarade jag med ett C, Kanjin med B... men fick man inte åtminstone C på talövningslektionen blev man tvungen att visa sina förmågor vis senare tillfälle. Det tillfället är nu på torsdag. Som er Sämpaj borde jag nog varna er för att den japanska instutitionen inte är fullt så sammanhängande som man kanske vill hoppas; de olika lärarna verkar inte ha så mycket koll på vad de andra gör, och en del kör för högt tempo och andra för lågt. Får ni Gunnar kan ni dock skratta er lyckliga, han vet vad han håller på med. 二人ともがんばってね Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 4 veckor kurs på annan ort start måndag..check traktamente.. check lidande och allmänt jävligt under kursen..check mer i plånboken efteråt..check Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Jag började gymnasiet igår, jag är lite ovan då skolan är ungefär 10 gånger större än den jag gick på innan. Plus så hände en lite skum sak, jag stod och väntade på bussen i stan då en naken kvinna gick förbi med en resväska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Jag började gymnasiet igår, jag är lite ovan då skolan är ungefär 10 gånger större än den jag gick på innan. Plus så hände en lite skum sak, jag stod och väntade på bussen i stan då en naken kvinna gick förbi med en resväska. Tråkigt att du valde en stor skola imho... vad läser du? Och förresten, naken kvinna med resväska? Och du tog inga bilder? <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 YES!:D :D :D :D :D :D :D :D Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!! Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen. Jag kom också in^^ Grattis, ni båda. Själv ska jag börja på tredje terminen i höst... förutsatt att jag kan komma förbi Eiko-senseis omtenta på praktisk språkfärdighet. Grammatiken klarade jag med ett C, Kanjin med B... men fick man inte åtminstone C på talövningslektionen blev man tvungen att visa sina förmågor vis senare tillfälle. Det tillfället är nu på torsdag. Som er Sämpaj borde jag nog varna er för att den japanska instutitionen inte är fullt så sammanhängande som man kanske vill hoppas; de olika lärarna verkar inte ha så mycket koll på vad de andra gör, och en del kör för högt tempo och andra för lågt. Får ni Gunnar kan ni dock skratta er lyckliga, han vet vad han håller på med. 二人ともがんばってね Ska tänka på det! Jag har varit rädd för högt tempo hela tiden så jag har förberett mig hela sommaren genom att plugga in katakana och hiragana. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 21, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2010 Tråkigt att du valde en stor skola imho... vad läser du? Och förresten, naken kvinna med resväska? Och du tog inga bilder? <.< Jag hade nog dragit till mig lite skumma blickar om jag tog fram mobilen och fotade henne. Jag går estet musik. Jag gick på en väldigt liten skola innan så jag ville till en stor skola och träffa lite nytt folk nackdelen är dock att jag har en timmes restid varje dag och behöver gå upp ca klockan 6 och kommer hem klockan 5 varje dag. Jag hade kunnat välja att gå i en skola lite närmare mig men där finns det inte estet linjen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2010 Jag hade nog dragit till mig lite skumma blickar om jag tog fram mobilen och fotade henne. En naken kvinna med resväska borde dra åt sig de flesta av blickarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 22, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2010 Det gjorde hon nog med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2010 Ja, så då hade du ju kunnat smygfota. >:3 Sånt får man ju faktiskt räkna med om man går näck på stan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 23, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2010 Jag får tänka på det nästa gång det går en naken kvinna genom stan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 23, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2010 Man lär så länge man lever. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Igyou_Hime Skrivet augusti 23, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2010 ...kan jag bara få fråga, var hon helt naken?... (varför går man ut naken XD?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 23, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2010 Hon var helt naken, jag tror hon gjorde det som ett slags vad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 5, 2010 Anmäl Share Skrivet september 5, 2010 Inception - bästa otecknade filmen jag sett i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet september 5, 2010 Anmäl Share Skrivet september 5, 2010 Har lyckats finna en hel del gammalt klassiskt Rally-material innehållande både gamla låtar, sketcher och ett gäng hela program. Jag slår mig blodig av lycka! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 Har lyckats finna en hel del gammalt klassiskt Rally-material innehållande både gamla låtar, sketcher och ett gäng hela program. Jag slår mig blodig av lycka! KNÖ DIG IN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet september 6, 2010 Anmäl Share Skrivet september 6, 2010 Fick min skoldator idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg