Sceleris Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Detta är inlägg nummer 125000. Fast med ID 193297. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Det bevisar hur hänsynslöst avathar tar bort inlägg XD On another note: Nu är det en dag och 15 minuter kvar till jag får nycklarna till min helt egna lägenhet! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Nu väntas det 4 veckors semester! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 4, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2010 Jag bor numera i Solna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet juni 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2010 Ligger o dör på soffan efter gårdagens bravader... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juni 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2010 Jag tog studenten igår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2010 Gratulerar Voffe! Blir grabbmiddag med högstadiegänget ikväll, det var fan inte igår vi träffades allihop! Ser fram mot ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 6, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2010 Allt som hänt mig de senaste dagarna: Sa upp mig i fredags, eller ja... det blev snarare obestämd ledighet! Jag dessutom nästan inhandlat skolböcker till nu i sommar (de är på väg!). Börjar läsa Juridisk grundkurs på tisdag (hoppas vi inte behöver böckerna just då). Fick hämta min fulla bror halv ett i Trollhättan, natten till igår. (andra gången på två veckor) Byggde igår om min garderob i största hemlighet efter alla konstens regler. Monterade upp två nya hyllplan vid sängen, för att få plats med alla skit som ligger och dräller Hittade och läste igenom flera av alla mina gamla Club Nintendo-tidningar jag hittade i nyss nämnda garderob, har en majoritet av numren som gavs ut efter -99, samt en PC-gamer, GameReactor (båda från runt 02-03), samt en produkttidning från Gamesmix (om ni minns dom =D) Jag har dessutom sammanställt en fin liten talong till senare i sommar, innehållande en lista över Lisebergs alla attraktioner som vi skall roa oss med att bocka av under en väl vald dag. Jag har också fått lära mig att man väldigt enkelt kan smyga in under Åbys nya staket, är ungefär 20 cm fri höjd nedtill som man likt en iller kan glida under. Det är väl det jag gjort de senaste dagarna, köpte förresten första volymen av Toriko, samt de resterande tre böckerna i Ender's Game-serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Jag kan inte sova så jag sitter uppe och spelar wow. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 När jag lämnade Expert idag bad en mysko snubbe mig att sätta hans bluetoothheadset i hans öra. Samma snubbe bad mig om samma sak på Statoil någon gång i vintras. Folk är då lustiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Eftersom min mobil krånglat ett tag fick jag min 8-åriga lillasysters gammla. Ringsignalen var temat från "Livet Enligt Rosa" och bakgrundsbilden var på Erik Saade. Tror ni jag bytte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 En godisbutik skulle slänga massa påskgodis, inte så färskt, men helt klart ätbart. Gubbarna som kör sopbil i det området såg chansen och tog med sig det tillbaka till fikarummet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Jag tog studenten igår. Grattis i efterskott! Hoppas du har planer! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 5, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2010 Idag tog semestern slut, kändes inge vidare att gå till jobbet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 9, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2010 Sommarkursen som jag läser över sommaren (duuuhhh...) visade sig ha ett sommarlov i sig, så jag är oväntat ledig i fem veckor <.< Blir väl kanske till att läsa igenom de ~5-6 böckerna som kursen kräver... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 11, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Blev antagen till mitt förstahandsvalda utbildning på högskolan. Samma utbildning som jag misslyckades att komma in på förra året, tack går till det det flumm någon valt att kalla "högskoleprovet". Yey! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 <3 att de tar in 24 pers på Japanska grundkursen som startar på GU. Ligger i princip lika dåligt till som förra året. Det är nog dags att ge upp på den där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Missade att söka in till Japanska-ettan i höst... däremot finner jag tvåan på min lista... -.- Hade jag dessutom inte tagit min gymnasierektors tips att flytta över lite betyg till ett samlat betygsdokument hade jag haft mycket bättre chanser att komma in på flera av de program jag sökt in till. Däremot visade det sig att jag blivit antagen till GU nu i sommar ändå, Lärareprogrammet, Mediekunskap... Dunno om jag är speciellt sugen på att ta det dock, finns väl inte någon större marknad inom läraryrket... i mediekunskap... -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 YES!:D :D :D :D :D :D :D :D Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!! Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 12, 2010 Kom in på Japanska 1 på Stockholms Universitet!!!Nu är det bara börja finslippa på min gamla japanska igen. Grattis, men blir det inte väldigt mycket på låg nivå då? Du har väl pluggat i Japan? :d Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet juli 14, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2010 Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 14, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2010 Blev inte mycket sömn inatt, grannen bestämde sig för att pumpa med basen från 03, tja... han fortsätter fortfarande. Inte nog med det så höjde han musiken så att man vaknade under natten och hade lagom svårt att somna om. Det är därför man skänkte mänskligheten arga lappar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Pici fungerar igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 21, 2010 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2010 Pici fungerar igen? Har de varit nere igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg