Kenzoku Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 VI ÄR ALLA OLIKA, MEN LIKA MYCKET VÄRDA! SLUTA BRÅKA!!!! ;PpPpPpppPPp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Inte för att jag tycker det är fullständigt tråkigt med folkmusikegruppen, men håller med om att animen är ett roligare skämt. ´_` Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 VI ÄR ALLA OLIKA, MEN LIKA MYCKET VÄRDA! SLUTA BRÅKA!!!! ;PpPpPpppPPp ;PpPpPpPppPPP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Fick sms-avisering för ett tag sen. Delarna till min nya dator har kommit! Intel i7 930, 2,8 GHz processor 6GB 1,6GHz DDR3-ram Asus P6T Deluxe v2 moderkort Ati Radeon HD 5870 grafikkort Intel X-25M SSD-disk! + ny låda, nätaggregat och vattenkylning till processorn För er som inte vet så slutade grafikkortet fungera i min burk. Först köpte jag 5870-grafikkortet och trodde att allt skulle lösa sig. Men mitt moderkort var för gammalt för det, så det sket sig :( Så då tänkte jag att "skit samma, med nästa lön köper jag den grymmaste datorn jag någonsin haft". Så idag blir min sista dag jag sitter på min jobb-laptop här hemma o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 >_> Ogillade det jag såg http://www.cad-comic.com/cad/20061117 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Sen tycker du inte heller att Ctrl-alt-del är rolig, så det är helt enkelt något fel på dig Roligt: http://www.explosm.net/comics/2026/ Inte roligt: http://www.cad-comic.com/cad/20100426 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Tävlar vi? http://xkcd.com/392/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Jag måste erkänna att CAD varit mer seriös story och mindre webcomic-komedi de senaste åren. Men det är fortfarande underhållande. Sen så vägrar min dator boota. Efter 2-3 sekunder stänger den av sig själv och ibland startar den upp igen efter de sekunderna :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Jag måste erkänna att CAD varit mer seriös story och mindre webcomic-komedi de senaste åren. Men det är fortfarande underhållande. varit mer seriös story seriös story Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 26, 2010 Anmäl Share Skrivet april 26, 2010 Sen så vägrar min dator boota. Efter 2-3 sekunder stänger den av sig själv och ibland startar den upp igen efter de sekunderna :( Typ min eviga mardröm varje gång jag bygger ihop en dator från grunden eller gör en större uppgradering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Jag måste erkänna att CAD varit mer seriös story och mindre webcomic-komedi de senaste åren. Men det är fortfarande underhållande. varit mer seriös story seriös story http://i43.tinypic.com/111nmnt.jpg gb2 4chan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 4chan har inget med det här att göra. Jag står bara fast vid min åsikt, och tyckte att en bild säger mer än tusen ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet april 27, 2010 Anmäl Share Skrivet april 27, 2010 Var och skulle köpa mobilt bredband för inte så länge sedan. Jag hade sett på elgigantens hemsida att det finns en sort som ger obergränsat tillgång till internet istället för att man betalar för ett visst antal gigabyte man får använda. Men då jag inte hittade den där antog jag att jag hade sett fel, och det slutade med att jag köpte den begränsade varianten. När jag kom hem och insåg att jag visst inte hade sett fel -- även om den mycket riktigt inte fanns på elgiganten, utan måste beställas -- hade jag inget annat val än att gå tillbaka och returnera mitt köp, men skadan var redan gjord: jag hade redan köpt en 2GBs. 90 spänn ner i sjön. Tji fick jag för att jag tog det osäkra framför det säkra. Ingen här som vill ha 2GBs surf till sitt mobila Comviq-bredband? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 28, 2010 Anmäl Share Skrivet april 28, 2010 Appropå Nemi/Clannad så fick jag detta mail idag ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Appropå Nemi/Clannad så fick jag detta mail idag ... Jag fick något bättre för ett tag sedan: - Eftersom jag köpt A tänkte butiken att jag kanske kunde vara intresserad av B - Eftersom jag köpt B tänkte butiken att jag kanske kunde vara intresserad av C Intressant att butiken skickar ett tips utan att först läsa nästa tips där det står att jag redan köpt B. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Säsong två idag - resistance is futile ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Fast Crayon Shin-chan är ju annars guld :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Crayon Shin-chan är jätterolig! Jag har visserligen bara läst delar av mangan, men den är hysterisk. Ibland är varannan mening ett sexskämt och det är en hel del kiss och bajs-humor, men har man ingen uttalad aversion mot det tycker jag att den är värd en chans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Välmotiverade medlemmar av Intresseföreningen kan härmed notera att jag äntligen skaffat mig mina drömmars högtalare. Bankkontot fick sig en törn, men då monterade jag dem ändå på egen hand. Exemplarisk lödning och kabeldragning i delningsfiltret. Nej. Men det fungerar iaf, här pi60 Signatur ensamma med lite provisorisk kabeldragning och uppställning av ljudabsorbenter. Stilstudie på det vänstra paret, måste försöka hitta svartlackade skruvar till bs60-lådorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Bankkontot fick sig en törn, men då monterade jag dem ändå på egen hand. Redaktörens anmärkan: "En törn" innebär typ 20-30 000 kr. Och då ingick alltså inte konstruktionen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Bankkontot fick sig en törn, men då monterade jag dem ändå på egen hand. Redaktörens anmärkan: "En törn" innebär typ 20-30 000 kr. Och då ingick alltså inte konstruktionen. ;) Dubbla det så är vi nog nästan framme... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 ...Jag kunde nästan minnas att jag har gjort samma misstag förut, men ditt högtalardille är alltid snäppet utanför min fattningsförmåga. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 ...Jag kunde nästan minnas att jag har gjort samma misstag förut, men ditt högtalardille är alltid snäppet utanför min fattningsförmåga. ^^; Jag hävdar bestämt att det är musik och ljud jag har dille på, högtalare skulle jag gärna slippa om det var möjligt. De är bara dyra, fula och tar en massa plats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Jag såg Iron Man 2 på bio igår med Hellis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg