flaskis Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Vad är det här? mms://hinamizawa.jp/aCurlingTeamOfSmellyLoliWouldBeNice Det där är första avsnittet av Taishou Yakyuu Musume, precis efter OPt. Klart sevärd anime :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Vad är det här? mms://hinamizawa.jp/aCurlingTeamOfSmellyLoliWouldBeNice Det där är första avsnittet av Taishou Yakyuu Musume, precis efter OPt. Efter många månader på att-se-listan blev det äntligen av för några veckor sedan, förbannat kul =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Filen jag åt till frukost smakade lite konstigt, och när jag tittade på förpackningen efteråt såg jag att bäst-före-datumet var den 1 februari. Törs jag ta en talrik till lunch också? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Filen jag åt till frukost smakade lite konstigt, och när jag tittade på förpackningen efteråt såg jag att bäst-före-datumet var den 1 februari. Törs jag ta en talrik till lunch också? Så länge det inte är klumpar i och har annan färg än vit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2010 Filen jag åt till frukost smakade lite konstigt, och när jag tittade på förpackningen efteråt såg jag att bäst-före-datumet var den 1 februari. Törs jag ta en talrik till lunch också? Är du man eller mus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojfen Skrivet februari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2010 Alldeles nyss somna en av mina favoritråttor in för alltid. Tur man har 6 till å gosa med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 en liten hög med 50-öringar och nya inramningar av aria bilder som kom med säsong 2 och uppstaplade 50-öringar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 Negi och Flaskis: Jag åt upp filen som fanns kvar. När jag tänker efter så gör det ju inget om fil surnar, för den är ju sur från början. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Varit i Stockholm hela veckan. Orkar inte skriva allt vad jag gjort, men varit på diverse produktionsbolag och lyssnat på föreläsningar av kreativa människor, unikt för oss som åkte upp. Nordisk Film, Europastudios, sto.pp, Fido, Dramatiska Institutet, Stockholms Filmskola, Filminstitutet osv... Bland de intressantaste veckor jag upplevt. Sen var vi med på inspelningen av Efterlyst, där vi hängde lite i mixerrummet, och även bakom kameramännen i studion. GW och Aro kom och hälsade en stund också, som tyckte vi var lite intressanta typer som hängde där. Sen var jag och tre till publik i Parlamentet, som kommer sändas på söndag. Hoppas jag inte syns så mycket i bild bara ^_^' Sen när vi hade luckor i vårat egna schema så drack vi antingen lite öl eller gick på bio. Såg den nya bögfilmen med Jim Carrey, och Alice i Underlandet. 3/5 till bögarna, 2/5 till Burton. Anledning? Bögfilmen skulle jag kunna tänka mig se igen (därav betyget). Alice i Underlandet var okej, men den är ointressant att se igen, och en film som inte är intressant längre efter man sett den är en mindre lyckad film. Tyvärr Tim, men du har gjort bättre, även om den var riktigt estetiskt välgjord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Apropå film, vilka ska oscarsvaka i natt? Oscarsgalan är den enda TV-händelsen under året som jag personligen alltid ser till att se. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Apropå film, vilka ska oscarsvaka i natt? Oscarsgalan är den enda TV-händelsen under året som jag personligen alltid ser till att se. :D Mår illa av att se på galor - så jag hoppar nog över det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Apropå film, vilka ska oscarsvaka i natt? Oscarsgalan är den enda TV-händelsen under året som jag personligen alltid ser till att se. :D Jag vakade och såg Golden Globe-galan. Den var inge vidare kul att se, hade gärna sovit hellre :/ Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan. Avatar och Inglorious Basterds kommer vinna priser, Upp! kommer vinna pris, den där med tjock-svart-kvinna-som-är-emo kommer också vinna pris. Vinner någon annan film som tidigare inte fått pris skulle jag bli förvånad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Calling, calling In the depths of longing Ger mig gåshud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan. Äsch, priserna är ju mindre viktiga. Det är hela det glamorösa spektaklet som är det roliga! Pretentionerna och de stela leendena, samt med lite tur en skandal eller två. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Grejen är att man typ visste redan att alla som bestämt vinnarna redan var köpta, och så känns det samma med Oscars-galan. Äsch, priserna är ju mindre viktiga. Det är hela det glamorösa spektaklet som är det roliga! Pretentionerna och de stela leendena, samt med lite tur en skandal eller två. :D Vågar man hoppas på en troschock...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 7, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2010 Minst en sexkupp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Igår såg jag Up. Någorlunda rörande upplägg men det mesta mellan introt och slutet var bara fånigt. Ingen empati för de andra figurerna alls. Utan utforskare, scouter och talande djur hade filmen kunnat vara mycket bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 15, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 16, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2010 http://i182.photobucket.com/albums/x127/tariqraza/omg3.gif :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 16, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2010 http://i182.photobucket.com/albums/x127/tariqraza/omg3.gif :| Det kan jag tänka mig. Det var en ung shaolinmunk (eller liknande) som lyfte upp sig själv på tummarna, stod på dem raklång uppåt och gjorde en volt till fötterna, med texten att endast han och en annan i världen kan göra det tricket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 16, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2010 http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 136503.jpg FWEEM!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 18, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2010 Jag skall KÖRA UPP imorgon =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet mars 18, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2010 Jag skall KÖRA UPP imorgon =D Läskigt - personligen hatar jag vägverket med en passion! >:) Lycka till i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 18, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2010 Jag skall KÖRA UPP imorgon =D Läskigt - personligen hatar jag vägverket med en passion! >:) Lycka till i alla fall. Vägvärket? Va, nej... jag skall köra upp någo.. a.. ahhh... ja just det ja... "köra upp", nu hajar jag... aja... ahh... Driver bara, skall köra upp imorgon, yiiihhh =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 18, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2010 Jag skall KÖRA UPP imorgon =D Läskigt - personligen hatar jag vägverket med en passion! >:) Lycka till i alla fall. Vägvärket? Va, nej... jag skall köra upp någo.. a.. ahhh... ja just det ja... "köra upp", nu hajar jag... aja... ahh... Driver bara, skall köra upp imorgon, yiiihhh =D Lycka till. Själv fick jag, enligt min körskolelärare, den absolut värsta personen på vägverkets kontor där jag körde upp. Dvs, jag failade :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg