Meatrose Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag är tillbaka på sidan some formade min uppfattning om anime Detta bådar illa för er alla Hjärtligt välkommen tillbaka ska du vara! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Lock up your daughters, Hellis is in town! (Fast i mitt fall så slänger jag väl bort dem.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soda Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Sceleris: Du har bytt bild... xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiimmen Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Spamm topic som ger post-count? 0wn4g3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Lock up your daughters, Hellis is in town! (Fast i mitt fall så slänger jag väl bort dem.) Lock up your daughters, Hellis is in town! Jag är tillbaka på sidan some formade min uppfattning om anime Detta bådar illa för er alla Hjärtligt välkommen tillbaka ska du vara! =) (Fast i mitt fall så slänger jag väl bort dem.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Sceleris: Du har bytt bild... xD Jo, Yang var mest en tillfällig bild efter min julavatar. Och så var det dags att pumpa in lite mer testosteron i forumet! Spamm topic som ger post-count? 0wn4g3. Att bara posta i Lekparken är dock inget vidare bra sätt att öka sitt inläggsantal, för Lekparken kan tömmas och har tömts. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Sceleris: Annass skulle jag väl ligga på 8000+ XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag är tillbaka på sidan some formade min uppfattning om anime Detta bådar illa för er alla OMG! =D=D=D=D Wälcommen tillback! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Jag är tillbaka på sidan some formade min uppfattning om anime Detta bådar illa för er alla OMG! =D=D=D=D Wälcommen tillback! Guess who' s back baack again~ Dananana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 Jo, Yang var mest en tillfällig bild efter min julavatar. Och så var det dags att pumpa in lite mer testosteron i forumet! Jag som precis hade insett hur fint vi kompletterade varandra... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Jag som precis hade insett hur fint vi kompletterade varandra... Det hade jag också tänkt på, men det kändes inte helt komplett. Skulle behöva vara Spinzaku eller nåt då. Passade lite mer temamässigt med Gogo, när han var kejsare. :P Jag får teama ihop mig med Gogo nån gång så vi får vara hjältar båda två igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 Skulle behöva vara Spinzaku eller nåt då. Spinzaku... :´) Spinzaku (spoiler från CG R2 Turn 02... typ) - Stop spinning so I can hit you! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2010 om ni e hjälte å anti hjälte så är jag BBEG som fortsätter komma tillbaks från de döda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 14, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2010 När jag igår gick ner i soprummet för att kasta lite skräp såg jag en påse som innehöll 2 st psx och en ps one, i vanliga fall hade låtit dem ligga kvar men jag blev så sugen på att se om de fungerar så jag tog med dem upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 När jag igår gick ner i soprummet för att kasta lite skräp såg jag en påse som innehöll 2 st psx och en ps one, i vanliga fall hade låtit dem ligga kvar men jag blev så sugen på att se om de fungerar så jag tog med dem upp. Nåå? :O Och om dom inte fungerar, dissekera dom och ta kort =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 15, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 sugen på att se om de fungerar Nåå? ;) Nåå? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 sugen på att se om de fungerar Nåå? ;) Nåå? :) Nåå? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 sugen på att se om de fungerar Nåå? ;) Nåå? :) Nåå? :) Nåå? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 sugen på att se om de fungerar Nåå? ;) Nåå? :) Nåå? :) Nåå? :) Nåå? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 Så där ja, nu har jag testat konsollerna och det visade sig att psx:erna funkade utan problem medans ps one:en verkade ha något luckproblem som gjorde att skivan inte snurrar. Tyvärr var båda psx:erna pal, hade gärna velat ha en ntsc så att jag skulle slippa hålla på med mitt killer om jag blir sugen på att spela. Nu ska man bara komma på vad man ska göra med dem då jag redan har ett psx. Öppna en skulle ju vara rätt intressant som Volbla föreslog, någon som har nå mer tips? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 någon som har nå mer tips? http://www.blogemup.se/?p=5582 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2010 någon som har nå mer tips? http://www.blogemup.se/?p=5582 Ingen dum idé faktiskt, tyvärr fans det inga kontroller med men det borde vara bättre än ingenting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2010 Japan nästa för hårdkastande studenter http://nsd.se/nyheter/lulea/artikel.asp ... Id=5196393 http://www.yukigassen.se/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Snubblade över en stream för Japan vs Schweiz i curling igår. Rätt skoj. Men det riktigt konstiga med det här är att det fortfarande går att streama, men nu är det nån animeflicka som sjunger om tokyo eller nåt som loopar om och om igen. Vad är det här? mms://hinamizawa.jp/aCurlingTeamOfSmellyLoliWouldBeNice Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2010 Vad är det här? mms://hinamizawa.jp/aCurlingTeamOfSmellyLoliWouldBeNice Det där är första avsnittet av Taishou Yakyuu Musume, precis efter OPt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg