flaskis Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 Se det positivt, du hade en extra timme på morgonen, så du kan göra saker på morgonen som du vanligtvis inte brukar göra då! hehehee.. Klibbnisse is touching himself in the mornings :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 På någon vänster så lyckades den flyga ner i hålet där handbromsen är, hållet är kanske 3x4 cm stort. Nyckeln gick i alla fall förlorad då den åkte längre och längre ner tills jag inte såg den längre. Tja, det var inte bilnyckeln va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 19, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2010 På någon vänster så lyckades den flyga ner i hålet där handbromsen är, hållet är kanske 3x4 cm stort. Nyckeln gick i alla fall förlorad då den åkte längre och längre ner tills jag inte såg den längre. Tja, det var inte bilnyckeln va? Nej som tur var, då hade ni hört svordomarna ända till er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet januari 20, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2010 På tal om grejjer som ramlat ner i handbromshålet, i min bil har det legat sex stycken ficklampsbatterier där sedan 10 år tillbaka. Om man sticker ner handen riktigt djupt kan man känna de batterierna som ligger längst upp. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 21, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2010 Dagens citat. "Ska vi kvotera in idioter som proffesorer också?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 22, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 Jag är väldigt snorig i vänstra näsborren just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 22, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 22, 2010 De rev mitt varsel! :D Så! Jävla! Bra! jay! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 23, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2010 It's been the worst day since yesterday~ Gillar inte riktigt upppopningen i mitten :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet januari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2010 Jag kom precis hem och hittade ett dricksglas fullt med godis på mitt skrivbord. Man tackar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 24, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2010 Varsågod. O> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 ville ha kvar denna bild som kom med boxen och för att förvara den på bästa sätt valde jag att köpa en ram idag. (självklart så väljer man ju en ram i guldfärg för en serie som denna :) ) nu behöver jag bara hitta nåt lämpligt ställe för den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 ville ha kvar denna bild som kom med boxen och för att förvara den på bästa sätt valde jag att köpa en ram idag. (självklart så väljer man ju en ram i guldfärg för en serie som denna :) ) nu behöver jag bara hitta nåt lämpligt ställe för den. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 29, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2010 um. va fan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Det här är gott Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Min filosofi är: Ta aldrig bild på mat, oavsett hur gott det än smakar! Det ser alltid äckligt ut på bild! >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 31, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2010 Även den här brädan från Sir Lancelot? efter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 31, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2010 Installerade min nyinköpta ssd disk igår. Tog ca 3 timmar att installera den då min konverter tydligen inte funkade så bra till den och mitt chassie men fick till den temporärt sen. Har inte testat så mycket med den än men datorn känns mycket mer rapp nu än med en mekanisk disk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 31, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2010 Jag har äntligen fått tummen ur och skrivit in mig på en körskoleintensivkurs! Då har man i alla fall något att göra nästkommande två veckor med bihang! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Idag var jag på Claes Ohlson och köpte mig en elmätare, en sådan man kopplar mellan eluttaget och elapparaten man vill mäta. Jag har länge undrat hur mycket min stationära dator drar jämfört med min bärbara, och fick nu några intressanta svar: min bärbara drar ynka 23-34 Watt (i timmen, antar jag), beroende på hur stressad den är, och den stora drar inkusive skärm 120-160W. Skillnaden är lika enorm som jag trodde, men siffrorna var lägre än väntat. TV plus nextgen-konsol drog faktiskt mer: 170W för PS3an (Slim) och 270W för Xbox 360:n. Kanske borde välja PS3-versioner lite oftare... Wii och PS2 drog för övrigt endast 40 respektive 30 Watt, utan TV. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 Idag var jag på Claes Ohlson och köpte mig en elmätare, en sådan man kopplar mellan eluttaget och elapparaten man vill mäta. Jag har länge undrat hur mycket min stationära dator drar jämfört med min bärbara, och fick nu några intressanta svar: min bärbara drar ynka 23-34 Watt (i timmen, antar jag), beroende på hur stressad den är, och den stora drar inkusive skärm 120-160W. Skillnaden är lika enorm som jag trodde, men siffrorna var lägre än väntat. TV plus nextgen-konsol drog faktiskt mer: 170W för PS3an (Slim) och 270W för Xbox 360:n. Kanske borde välja PS3-versioner lite oftare... Wii och PS2 drog för övrigt endast 40 respektive 30 Watt, utan TV. Hur mycket prylar har du egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 23-34 Watt (i timmen, antar jag)Vad menar du med "watt i timmen"? Låter skumt. Ungefär som att säga att en bil kör i hundra knyck i sekunden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 1, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2010 23-34 Watt (i timmen, antar jag)Vad menar du med "watt i timmen"? Låter skumt. Ungefär som att säga att en bil kör i hundra knyck i sekunden... http://sv.wikipedia.org/wiki/Wattimme Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8493149.stm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 23-34 Watt (i timmen, antar jag)Vad menar du med "watt i timmen"? Låter skumt. Ungefär som att säga att en bil kör i hundra knyck i sekunden... http://sv.wikipedia.org/wiki/Wattimme Det där är "wattimme" (Wh), inte "watt i timmen" (W/h). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2010 23-34 Watt (i timmen, antar jag)Vad menar du med "watt i timmen"? Låter skumt. Ungefär som att säga att en bil kör i hundra knyck i sekunden... http://sv.wikipedia.org/wiki/Wattimme Det där är "wattimme" (Wh), inte "watt i timmen" (W/h). Om du läser artikeln så ser du att det är samma sak. Wattimme är bara ett myntat begrepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg