Kenzoku Skrivet december 21, 2009 Anmäl Share Skrivet december 21, 2009 Idag var en av mina favoritdagar än så länge i mitt liv. Var i Scandinavium i Göteborg och såg Eddie Izzard köra sin "Stripped"-turné. Var nog det roligaste och underbaraste jag sett på länge, kommer inte ihåg någon gång jag skrattat så mycket i hela mitt liv. Det finns ingen som är roligare än honom <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 21, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2009 Idag var en av mina favoritdagar än så länge i mitt liv. Var i Scandinavium i Göteborg och såg Eddie Izzard köra sin "Stripped"-turné. Var nog det roligaste och underbaraste jag sett på länge, kommer inte ihåg någon gång jag skrattat så mycket i hela mitt liv. Det finns ingen som är roligare än honom <3 oh you arse! nu blev jag avis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet december 21, 2009 Anmäl Share Skrivet december 21, 2009 Noterade precis att det fanns en artikel om japanska BL-serier i senaste Bild & Bubbla (n:r 181). Inte alltid det står något om japanska serier i den tidningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 21, 2009 Anmäl Share Skrivet december 21, 2009 Tittade nyss på dokumentären Iron Maiden: Flight 666. Där maiden skaffar sig ett plan och åker runt på turné, en väldigt trevlig dokumentär. Den är även gjord av en person som heter Sam Dunn som har gjort två andra dokumentärer som är väldigt bra. Metal: A headbangers Journey Global Metal Och jag tror faktiskt alla går att titta på vare sig man är ett fan av musik inom metalgenren. Speciellt Metal: A headbangers Journey, är väldigt grundläggande och intressant. Jag rekomenderar alla tre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 22, 2009 Anmäl Share Skrivet december 22, 2009 Köpte min första skiva på jag vet inte hur många år, varför? Jo jag fick ett presentkort förra julen och tyckte att det var lika bra att använda det innan det går ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Första utkastet av det som ska bli översättningen till En kopp kaffe tack vol 1 är äntligen klar! Fy fan vad gött det känns! Nu kan jag fira jul utan att känna mig stressad. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 23, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Blää. Nu smälter snön lagom till jul. Bara 8 timmar kvar att jobba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Det snöade gott igår kväll, oddsen för en vit jul här är överhängande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Har suttit lite idag och hela kvällen igår med ett omslag som ska vara till en samlingsskiva med japansk populärmusik till min brorson i julklapp. Hade idéen i huvudet, så fick fixa ett foto med isbitar. Ändrade så fotot fick en blåare, mer kall färg. Sen så har jag lagt till lite diverse animuh/j-pop bilder. Tog ett tag och lära sig hur man jobbade med "displacement maps" i Photoshop :P Här är råbilden jag började med: Blev själv rätt nöjd. Hoppas han uppskattar musiken och följer mina japanfotspår i framtiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Vem tog originalbilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 23, 2009 Anmäl Share Skrivet december 23, 2009 Vem tog originalbilden? Någon som hette "ChojinDSL" på ett forum. Hittade dock bilden på Google Bilder när jag sökte efter "ice cubes". Är 100% säker på att han gjort isbitarna i 3D, med typ 3Dsmax eller något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 24, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 24, 2009 Snyggt blev det iallafall. Bra jobbat KenzoKu* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 Är 100% säker på att han gjort isbitarna i 3D, med typ 3Dsmax eller något. Hade jag varit tvungen att chansa på ett program så hade jag nog sagt Maya om jag ska vara ärlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 25, 2009 Anmäl Share Skrivet december 25, 2009 Med separerade föräldrar är mitt julfirande lite långt. Det spinner över 3 dagar. Kör julafton hos den ena föräldern vartannat år. Hade varit skönt att köra julafton följt av juldagen. Men den årliga traditionen med en stor matorgie hos min farbror, sätter käppar i julen (ho ho). Visst jag älskar mat, och det är kul att träffa en del släkt jag normalt sätt inte träffar ofta. Det blir dock lite långdraget. I år började vi äta 16:30 och slutade äta ungefär 23:00. Normalt så kör vi på 'sittningar' med olika sorters mat som åker in och ut, det hela avslutas med en groggbänk men oftast åker alla hem när det är dags för den. Detta året kom han in med olika tallrikar för varje delmoment i 'sittningen'. Ett system som funkade bättre i mitt tycke, men inte gick det något fortare. Jag är nyligt hemkommen från min farbror och det känns som om jag varit ute och sprungit så matt är jag efter all mat. Det är ju tur att alla ställen jag besöker har lite variation på julbordet då det är en dag med mat imorgon också! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 2, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2010 Så, då var årets golfpremiär avklarad. Vi var 28 idio^W eh, tappra själar som spelade i -4 och sol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 3, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Så, då var årets golfpremiär avklarad.Vi var 28 idio^W eh, tappra själar som spelade i -4 och sol. Manligt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Jag hatar tillfället precis innan man skall lägga upp en stor revision av en sajt. Jag drar mig hela tiden för att ladda upp alltsammans eftersom det känns som att det är något jag missat <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Så är man tebax på jobbet igen då. Mera julledigt tack :| Aja. Bra att manhar jobb iallafall. Men fan va segt det är idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Aja. Bra att manhar jobb iallafall. Men fan va segt det är idag. Word! Skönt att det är en kort vecka iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Aja. Bra att manhar jobb iallafall. Men fan va segt det är idag. Word! Skönt att det är en kort vecka iaf inte så mycket kort som ..ja vad säger man... tunn? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Aja. Bra att manhar jobb iallafall. Men fan va segt det är idag. Word! Skönt att det är en kort vecka iaf inte så mycket kort som ..ja vad säger man... tunn? XD XD Själv sitter man på ett halvtomt kontor med tre kollegor i sin närhet och "tuggar fett" som Holden i Catcher in the Rye säger :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Har otroligt tråkigt och vill beställa en T-shirt med min en stor bild på min köttbulle :( och typ text under där det står hur man uttalar köttbulle. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 4, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Har otroligt tråkigt och vill beställa en T-shirt med min en stor bild på min köttbulle :( och typ text under där det står hur man uttalar köttbulle. :3 ph-oht-ah-thi-zzz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Har otroligt tråkigt och vill beställa en T-shirt med min en stor bild på min köttbulle :( och typ text under där det står hur man uttalar köttbulle. :3 ph-oht-ah-thi-zzz XD Ärligt talat, det där är så genialt enkelt, hysteriskt kul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Det är ju en köttbulle! Kolla på hans forumstitel!!!1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg