Sceleris Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Men vad har det med mitt inlägg att göra? Att jag beskrev vissa ändringar i en patch till Ashaz har väl inget att göra med mitt tidigare skämt? :S Du skrev att jag skulle skaffa mig ett liv för att jag hade 5000 inlägg på forumet, jag antydde att det kanske inte kommer från rätt person med tanke på hur entusiastisk du är i ett meddelandesystem i ett onlinespel. ;) Men men, det är bara på skämt, alltsammans. (Klart att ingen av oss ska skaffa ett liv!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Men men, det är bara på skämt, alltsammans. (Klart att ingen av oss ska skaffa ett liv!) wörd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt! Hur menar du? Att jag lämnade för mycket osagt, eller att gotta sig i något så nördigt som ett mejlsystem i ett scifi-spel inte är icke-liv? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt! Hur menar du? Att jag lämnade för mycket osagt, eller att gotta sig i något så nördigt som ett mejlsystem i ett scifi-spel inte är icke-liv? :P Hey! Internet-spaceships is serious bussiness! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Jag ser fortfarande inte det roliga i det. Det där var galet långsökt! Hur menar du? Att jag lämnade för mycket osagt, eller att gotta sig i något så nördigt som ett mejlsystem i ett scifi-spel inte är icke-liv? :P Hey! Internet-spaceships is serious bussiness! >:) MySpace E-ship! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Idag var jag på min första dag på mitt nya jobb som internet supporter. Det tog bara 355 dagar för mig att få ett nytt jobb, *yay* för lågkonjunktur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 jag blev stucken av en sax idag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 2, 2009 Anmäl Share Skrivet december 2, 2009 Jag har en arbetsintervju imorgon! Segt bara att intervjun är klockan 11, och de senaste dagarna har jag inte kunnat vakna innan 15... <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 "Don't drink water, fish have sex in it" Citat blir inte mer sannolika. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Sedan när började fiskar ha sex? Aja, arbetsintervju igår, gick otroligt bra! Så bra att de ringde idag och ville ha in mig på måndag. Problemet är bara att jag har en ganska liten, men god, chans att komma in i ett yrke som jag verkligen vill syssla med, och jag skall ringa upp en gubbe på företaget efter jul... är det inte lite "otrevligt" att säga upp sig från sitt jobb en månad efter man fått det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Sedan när började fiskar ha sex? Aja, arbetsintervju igår, gick otroligt bra! Så bra att de ringde idag och ville ha in mig på måndag. Problemet är bara att jag har en ganska liten, men god, chans att komma in i ett yrke som jag verkligen vill syssla med, och jag skall ringa upp en gubbe på företaget efter jul... är det inte lite "otrevligt" att säga upp sig från sitt jobb en månad efter man fått det? Liten men samtidigt god chans? D: Sen är det inte alls otrevligt att säga upp sig efter en månad så länge du förklarar att ditt nya jobb är något du verkligen vill hålla på med. Förklara exakt hur du känner och att du själv ändå förstår att det inte är helt rätt att säga upp sig bara efter en månad, så kommer din nuvarande arbetsgivare att ta det mycket bättre :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Liten men samtidigt god chans? D: Jupp, jag har ringt runt till lite olika företag angående en plats som kameraoperatörsassistent/praktikant/trainee/lärling (kärt barn har många namn). Ett företag som är bland de första jag ringde till sa att det i regel inte brukar vara några problem, det brukar vanligtvis bara vara att stämma träff med någon där borta och åka iväg. De vill dock att "det skall skötas ordentligt", och just nu har de mycket att göra, så jag skall återkomma efter jul. Jag har alltså goda chanser att få komma bort och vara med på ett par produktioner, däremot tror jag chansen är liten att de snappar upp på en och "tar in en" helt och håller =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 5, 2009 Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 Nu har jag utökat min instrumentsamling med en Epihone Explorer Korina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 5, 2009 Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 Nu har jag utökat min instrumentsamling med en Epihone Explorer Korina. Exakt var är det för något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 5, 2009 Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 en gitarr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 6, 2009 Anmäl Share Skrivet december 6, 2009 Åh, trodde det var en sked. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Åh, trodde det var en sked. Ahahah.. nejfan den var kul. :P Men jag vill faktiskt ha meningslös fakta om hur du kom upp med namnet "Klibbnisse"... ligger det någonting väldigt djupt bakom det kanske? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Men jag vill faktiskt ha meningslös fakta om hur du kom upp med namnet "Klibbnisse"... ligger det någonting väldigt djupt bakom det kanske? ;D Ta dig en titt på hans avatar. Tror du fortfarande att det ligger något väldigt djupt bakom hans smeknamn? XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 en gitarr Apropå gitarrer, det är ju ett par välgörenhetsauktioner om Fender-gitarrer med Evangelion-motiv igång nu. (Stratocaster här, Telecaster här.) I skrivande stund är de uppe i motsvarande 700 000 SEK respektive 600 000 SEK. Bara en dag kvar, så ska ni sätta ett bud så får ni skynda er! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Tror du fortfarande att det ligger något väldigt djupt bakom hans smeknamn? XD Nja.. nu när du påpekar det... kanske inte... vad tråkigt.. X'D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 @Razer Har du någon djup bakgrund till ditt smeknamn själv? Eller vänta... säg inte att det kommer från detdäringa Datorspels-tangentbords-nörd-mus-å-matta-företaget? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 @Razer Har du någon djup bakgrund till ditt smeknamn själv? Eller vänta... säg inte att det kommer från detdäringa Datorspels-tangentbords-nörd-mus-å-matta-företaget? Det åsyftar ju hans rakhyvel, din dummer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Ugh, amazons rekomendation kan vara lite skev om man bara handlat lite ... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet december 7, 2009 Anmäl Share Skrivet december 7, 2009 Ja, "Stallion" låter ju som en riktig kvalitetstitel. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg