Ayadew Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Klockan är 02:10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Klockan är 02:10 Rättning, klockan är 04:11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Jag käkar middag nu... >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Och ingen av dem kunde klockan. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 Meningslös fakta: Elfen Lied är mycket intressantare än java projekt. Ett av dem har deadline om 12 timmar. gissa vilket. :S Kan det vara javaprojektet? För Elfen Lied är bara ca 6 timmar långt och det hinner du med marginal. Den ena är nu nästan klar. den andra inte. deadline är om 10 minuter... fuck it. -.- ...men nu vill jag se hur det slutar! Måste man jobba hela dagen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 rakade bort en polare ögonbryn igårnatt när han däckat o ritade dit ett nytt med en svart markeringspenna. XD fan att man missa hans reaktion när han märkte det, eller reaktionen av dom på hans jobb när han kom dit idag. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 När jag ser en deadline som swishar förbi så brukar jag alltid lämna in det jag har, fast i ett jättekonstigt filformat (oftast .dvi, eller ibland någonting ännu värre) - jag brukar få ett mail inom några timmar där det står "jag kan inte läsa din fil, plx send new one, noob". Sen gör jag det och då dyker det lite magiskt upp ett par sidor till i filen. Heheee... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 rakade bort en polare ögonbryn igårnatt när han däckat o ritade dit ett nytt med en svart markeringspenna. XD fan att man missa hans reaktion när han märkte det, eller reaktionen av dom på hans jobb när han kom dit idag. :P Jag skulle lätt slagit ner den som skulle ha gjort något sådant på mig, och aldrig mer träffat den idiot till människa. Avskyr sådana "skämt". Lär ju ta ett tag för hans ögonbryn att växa ut igen... kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Jag skulle lätt slagit ner den som skulle ha gjort något sådant på mig, och aldrig mer träffat den idiot till människa. Avskyr sådana "skämt". Lär ju ta ett tag för hans ögonbryn att växa ut igen... kul. sånt är livet ibland. XD EDIT: bästa var väl dock att han raka det andra för att dom skulle matcha varandra. rofl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Personligen så hade jag inte nöjt mig förrän jag åstadkommit tillräckligt mycket skada på dig så att din livstid förkortats med åtminstone 10 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Personligen hade jag sett till att inte bli så full att kamraterna kan våldta mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 15, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Personligen hade jag sett till att inte bli så full att kamraterna kan våldta mig :P kommer att tänka på dendär franska filmen om rollspelarna igen... >.< "Sorry. du rollade en tvåa. du vaknar inte." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Personligen hade jag sett till att inte bli så full att kamraterna kan våldta mig :P kommer att tänka på dendär franska filmen om rollspelarna igen... >.< "Sorry. du rollade en tvåa. du vaknar inte." Den är så jävla bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 15, 2007 Anmäl Share Skrivet december 15, 2007 Bah! Jag har varit utan uppkoppling under en stor del av dagen. Lite irriterande, speciellt eftersom varenda jävla polare var upptagen med något idag. Körde ett privat litet Ghibli-marathon hemma i soffan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helblinde-_- Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 En polare spydde över hela vårt bord med dricka på. Skitkul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 hm. kan man sätta igång ett avsnitt cowboy bebop såhär dax? Jag kanske borde köpa mej lite självbevarelsedrift och gå och lägga mej istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Onödig fakta deluxe: Nu har jag varit utan snus i exakt en vecka. Jag är själv förvånad över hur lätt det har varit eftersom jag i typ 7 års tid haft en prilla inne såvida jag inte äter eller sover. Eller ja, ofta åt jag med prilla under läppen också. Anyhow... yay för mig! Det började som en kul grej, lite sådär "bara för att". Troligtvis kommer jag trilla dit ordentligt första gången jag dricker alkohol. (Det är för övrigt också sjukt revolutionerande att det har gått en vecka utan alkohol) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Jag sov inte inatt, lulz. Är fan piggare nu än igår morse. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Jag sov inte inatt, lulz. Är fan piggare nu än igår morse. Yeea, vi delar något där. Samtidigt så ska man iväg och jobba nu också så jag vetefan dock om jag kommer vara lika glad om ca 6h när man kört hälften. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Jag tror jag har dyspepsi =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Jag tror jag har dyspepsi =/ ny smak av pepsi? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 16, 2007 Anmäl Share Skrivet december 16, 2007 Jag tror jag har dyspepsi =/ Den enda medicinen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Buhu, jag hatar " Jobbgaranti programmet för ungdomar ". Varför ska det börja kl 09:00? Det kunde åtminstone börjat kl 12:00 och pågått till 13:00. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Buhu, jag hatar " Jobbgaranti programmet för ungdomar ". Varför ska det börja kl 09:00? Det kunde åtminstone börjat kl 12:00 och pågått till 13:00. :sleep: Sök jobb på något bemanningsföretag. Enklaste sättet att få jobb nu för tiden. Inga höjdarlöner, men man får ett jobb iallafall. Dock rätt trist om man, som jag, egentligen inte vill jobba som konsult. I dagsläget vet jag bara att jag har ett jobb efter jul. men inte vad eller var. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Om en dryg timme ska jag ha ett grammatikprov i engelska. Jag hade tänkt att göra lite sista-minuten-pluggande, men jag kan inte hitta mina papper. Nåvå, jag för helt enkelt hålla huvudet på skaft. I am goes now. Wish me good luckiness! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg