flaskis Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Red Ring of Death på min andra Xbox 360 nu. Hur jävla dålig är den konsollen inte egentligen? Skall bli spännande att se om man får en ny innan den 23:e då Forza 3 kommer ut. Tvivlar på det. Just what I needed :) Wtf o_O Jag har haft samma Xbox i 2,5 år nu. Aldrig ett endaste problem D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Grattis. Låter skönt. Måste väl min upplaga eller något. Vem vet. Så kul när man pedantsköter men skiten bara pajjar planlöst. Hade det inte varit för spelen hade jag fan inte brytt mig om skiten mer. Skräp är vad det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Grattis. Låter skönt. Måste väl min upplaga eller något. Vem vet. Så kul när man pedantsköter men skiten bara pajjar planlöst. Hade det inte varit för spelen hade jag fan inte brytt mig om skiten mer. Skräp är vad det är. Hur lång är garantin på 360? Jag har för mig att de förlängde den iom RRoD... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Sitter och skriver manus samtidigt som jag lyssnar på fantastiska Tool. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 okej grabbar, jag säger bara en sak...håll er borta från den här skiten: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Bearnaise dip? Skulle aldrig våga pröva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 jag prövade den nya chipssmaken sourcream & bearnaise och det var då ingen höjdare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 Grattis. Låter skönt. Måste väl min upplaga eller något. Vem vet. Så kul när man pedantsköter men skiten bara pajjar planlöst. Hade det inte varit för spelen hade jag fan inte brytt mig om skiten mer. Skräp är vad det är. Hur lång är garantin på 360? Jag har för mig att de förlängde den iom RRoD... Tre år. Min skulle gå ut 17 November tydligen. Men lite komiskt är det eftersom den garantin verkar gälla från konsolens tillverkningsdatum. Köpte den nämligen i januari 2007. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 jag har fastnat i One Piece träsket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 10, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2009 http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8300463.stm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 13, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2009 Idag var jag och hämtade ut mina piller på apoteket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 13, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2009 Jag köpte ett piano igår. http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 120018.png Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet oktober 13, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2009 Åh tusan. Vad kostade det då? Och vilken modell är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 13, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2009 Ett Roland FP-4 för 13,5k. Jag kunde väl köpt ett bättre, men det här räcker gott och väl för mig :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 14, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2009 Jävlar, värsta impulsköpet ;) Grattis! Själv har jag spelat piano under sex år tidigare i livet. Ibland önskar jag att jag inte la av :( I och för sig har jag fullt upp med både gitarr och bas nuförtiden :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Jävlar, värsta impulsköpet :O Närå. Har tänkt köpa ett piano i säkert över ett år nu. Nu äre bara öva hårt varje dag :) Grattis! Tack. Hittade också att det redan fanns jättetrevliga inspelningar på den. Jag tänker inte klaga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Hittade efter ett par dagars sökande en sida som erbjuder översatta Tv-avsnitt innefattande Morning Musume-medlemmar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Såg Shrek 1 & 2 igen. Såg tvåan på bio i Jönköping flera gånger. Nostalgi~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jönköping? Vad gjorde du i den hålan? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Bodde där när jag gick på naturbruksgymnasium 2004-2005. Höll till på Söder, Torpa och biblioteket (där väcktes mitt intresse för manga via One Piece), resten var tråkig för en stad på 85000. Jämfört med andra hålor i Sverige där jag har bott (Mariannelund etc.) var man relativt anonym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag var på gymnasiemässan igår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag var på gymnasiemässan igår Var det en mässa folk där? Var de bra på att sjunga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag köpte biljetter till Japan i förrgår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Jag var på gymnasiemässan igår Var det en mässa folk där? Var de bra på att sjunga? De sjöng faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 17, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2009 De sjöng faktiskt En massa mässande på en mässa, alltså. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg