Hoppa till innehåll
Anime.se

Mera meningslösa fakta åt folket! (2.0)

Ashaz
 Share

Rekommenderade inlägg

Red Ring of Death på min andra Xbox 360 nu. Hur jävla dålig är den konsollen inte egentligen? Skall bli spännande att se om man får en ny innan den 23:e då Forza 3 kommer ut. Tvivlar på det. Just what I needed :)

Wtf o_O

Jag har haft samma Xbox i 2,5 år nu. Aldrig ett endaste problem D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis. Låter skönt. Måste väl min upplaga eller något. Vem vet. Så kul när man pedantsköter men skiten bara pajjar planlöst. Hade det inte varit för spelen hade jag fan inte brytt mig om skiten mer. Skräp är vad det är.

Hur lång är garantin på 360? Jag har för mig att de förlängde den iom RRoD...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grattis. Låter skönt. Måste väl min upplaga eller något. Vem vet. Så kul när man pedantsköter men skiten bara pajjar planlöst. Hade det inte varit för spelen hade jag fan inte brytt mig om skiten mer. Skräp är vad det är.

Hur lång är garantin på 360? Jag har för mig att de förlängde den iom RRoD...

Tre år. Min skulle gå ut 17 November tydligen. Men lite komiskt är det eftersom den garantin verkar gälla från konsolens tillverkningsdatum. Köpte den nämligen i januari 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bodde där när jag gick på naturbruksgymnasium 2004-2005. Höll till på Söder, Torpa och biblioteket (där väcktes mitt intresse för manga via One Piece), resten var tråkig för en stad på 85000. Jämfört med andra hålor i Sverige där jag har bott (Mariannelund etc.) var man relativt anonym.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter