induce Skrivet oktober 2, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2009 Ja det har den Ashaz. Forces är med på OST om jag inte missminner mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Om 35min börjar utmaningen! 24öl på 12h! 2öl/h >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Vad är det för sorts öl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Om 35min börjar utmaningen!24öl på 12h! 2öl/h >:D Det låter ju inte alls som en utmaning ju D: Fast iofs.. undrar hur vätske- och mineralbalansen i kroppen är när man druckit så mycket över så lång tid oO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Det låter ju inte alls som en utmaning ju D: Han kanske inte gillar öl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Det låter ju inte alls som en utmaning ju D: Han kanske inte gillar öl. Av att döma efter hans känsla i att skriva inlägget, speciellt med "det djävulska leendet" så skulle jag gissa på att han gör det :) Vad för öl är det Z0nE? Hur mycket öl (cl/L) rymmer det per öl? Folköl eller starköl? Är ju stor skillnad på utmaningen om det är små lättburksölburkar på 33cl eller om det är starköl på >50cl ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Låter som en riktigt dum idé ärligt talat. För mycket vätska till att börja med. Det är direkt skadligt redan det. Man bygger upp en ganska rejäl mängd alkohol i kroppen tillslut när man dricker på detdär viset. inte helelr bra. Och slutligen, ett slöseri med öl. De kommer INTE smaka gott efter ens hälften. Detdär med vätskemängden planerade en polare försöka sig på för några år sedan. Dricka en liter vatten per timme. Han blev avrådd å det strängaste av sjuksyrre-studenterna. Tydligen kan man slå ut njurarna och få problem med saltbrist och allt vad det var. Riktigt farligt. Och att slå ut sina njurar är itne bara temporärt. Det ger bestående skador. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Tydligen kan man slå ut njurarna och få problem med saltbrist och allt vad det var.Riktigt farligt. Och att slå ut sina njurar är itne bara temporärt. Det ger bestående skador. Inte bara det. Man kan av att dricka för mycket vatten rubba elektrolytbalansen i hjärnan, dvs vattenförgiftning: http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication vilket med hög säkerhet har en dödlig utgång. Tänk er som om man byter ut batterivätskan i bilen med vanligt vatten. Kommer batteriet att fungera då? Även på denna sida, kolla på #2 i topplistan, så står det om en kvinna som dog på detta sätt: http://www.cracked.com/article_16760_6- ... point.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2009 Intag av två 33 cl öl à 5,2 % i timmen. Spoiler Intag av två 50 cl öl à 5,2 % i timmen. Spoiler (Via Partyguiden.) Nej, det låter inte som en speciellt bra idé. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Fan det gick inte så bra. 13öl på 5h sedan blev det fel. För lite mat innan....dumt nog han jag bara få i mig 2 rostade mackor innan vi drog igång..... 2 av 4 klarade utmaningen. Och polisen tog sig en titt förbi för att se den andra som inte klarade sig och spydde över min balkong till den nedanför.... Det var en dum idé som ingen bör göra om. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Det är lite lustigt faktiskt att förvarningar nästan aldrig hjälper xD Ungefär precis lika effektivt som att säga till en tonåring att du kommer förändras mer under dina tre år i gymnasiet än du gjort under ditt liv hittills, de kommer bara fnysa och tycka att man är dum i huvudet. Tre år senare inser man hur mycket som hänt och undrar varför ingen var snäll nog och berättade om det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Ungefär precis lika effektivt som att säga till en tonåring att du kommer förändras mer under dina tre år i gymnasiet än du gjort under ditt liv hittills, de kommer bara fnysa och tycka att man är dum i huvudet. Tre år senare inser man hur mycket som hänt och undrar varför ingen var snäll nog och berättade om det. Rly? Tycker inte det var nån superförändring under dom åren. Men det kan kanske vara för att mitt minne suger. Fast vara öppen för att man kommer kunna förändras borde man vara i alla fall :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 5, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2009 Det är lite lustigt faktiskt att förvarningar nästan aldrig hjälper xD Ungefär precis lika effektivt som att säga till en tonåring att du kommer förändras mer under dina tre år i gymnasiet än du gjort under ditt liv hittills, de kommer bara fnysa och tycka att man är dum i huvudet. Tre år senare inser man hur mycket som hänt och undrar varför ingen var snäll nog och berättade om det. IDD. Jag går nu mitt sista år, och inser hur sjukt mycket jag har utvecklats och förändrats sen innan gymnasiet. Däremot tror jag att det bara är en bråkdel av vad som kommer förändras efter man börjar på högskola och sticker från boet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 6, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2009 Det är klart, allting går helt plöstligt mycket, mycket fortare från gymnasiestart. Det är just därför jag småflinar lite förnumstigt när jag hör högstadieelever påstå att de "redan är vuxna" :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 6, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2009 Fan det gick inte så bra.13öl på 5h sedan blev det fel. För lite mat innan....dumt nog han jag bara få i mig 2 rostade mackor innan vi drog igång..... 2 av 4 klarade utmaningen. Och polisen tog sig en titt förbi för att se den andra som inte klarade sig och spydde över min balkong till den nedanför.... Det var en dum idé som ingen bör göra om. :S Bra att du lever i alla fall. Vi var lite oroliga över ditt liv ett tag där :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Saya är som vanligt en man med få ord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Det är klart, allting går helt plöstligt mycket, mycket fortare från gymnasiestart. Det är just därför jag småflinar lite förnumstigt när jag hör högstadieelever påstå att de "redan är vuxna" :3 Då skulle du bara veta hur man förändras de följande 4-5 åren därefter ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Saya är som vanligt en man med få ord En bild säger mer än tusen ord. Får mig å tänka på gubben i Oz serien som bara säger ett ord i taget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Det är klart, allting går helt plöstligt mycket, mycket fortare från gymnasiestart. Det är just därför jag småflinar lite förnumstigt när jag hör högstadieelever påstå att de "redan är vuxna" :3 Då skulle du bara veta hur man förändras de följande 4-5 åren därefter ;) Jag har redan slutat tänka på det xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet oktober 7, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2009 Idag har jag jobbat med Bohusläningen igen, och den här gången skulle vi äta mat från fem olika Thairestuaranger. *rap* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet oktober 8, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2009 Av okänd anledning slocknade helt plötsligt min skärm när jag höll på titta på en Crunchyroll-video, och när bilden poppade upp igen hade upplösningen ändrats helt. I ruta går det bra, men fullskärm vill den inte veta av. Det värsta av allt är att samma sak händer när jag försöker spela Aion på min dator, så nu har jag två helt oförklarliga syndrom att tampas med. Seriöst, inget försätter mig i ett tillstånd av total panik bättre än en dator som krånglar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 p2k9 är igång - och jag är inte med denna gång heller ... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Seriöst, inget försätter mig i ett tillstånd av total panik bättre än en dator som krånglar. Testa grafikkortet i en annan dator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet oktober 9, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2009 Red Ring of Death på min andra Xbox 360 nu. Hur jävla dålig är den konsollen inte egentligen? Skall bli spännande att se om man får en ny innan den 23:e då Forza 3 kommer ut. Tvivlar på det. Just what I needed :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg