Robbana87 Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Själv har jag börjat titta på Firefly. Det är som att se Cowboy Bebop otecknat ungefär, det vill säga riktigt, riktigt bra. ^^ Härnäst ska jag se avsnitt 5. Firefly e sååååååå bra..... Kanske borde se Cowboy Bebop..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Jag är inne på min fjärde timme utav Canon i D. ? ? Fjärde timme? Japp =D Söker på "Canon in D" på Spotify, sorterar efter popularitet och kör uppifrån och ned. På tal om canon, fick hem den här idag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Själv har jag börjat titta på Firefly. Det är som att se Cowboy Bebop otecknat ungefär, det vill säga riktigt, riktigt bra. ^^ Härnäst ska jag se avsnitt 5. Vilket sammanträffande. Den såg jag klart härom dagen. Jäkla bajs att dom aldrig fortsatte med den. Får väl ta och se filmen i helgen. You can't take the sky from me~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Idag har jag voltat med en motorcykel i 90km/h, så har suttit på akuten i några timmar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Idag har jag voltat med en motorcykel i 90km/h, så har suttit på akuten i några timmar. OMG Hur gick det? Menar du verkligen volta eller menar du vurpa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Jag voltade över mcn, och flög iväg 20-30 meter enligt trafikskolläraren. Och om hur det gick får jag reda på snart, då jag nu ska in och röntga handen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Jag voltade över mcn, och flög iväg 20-30 meter enligt trafikskolläraren. Och om hur det gick får jag reda på snart, då jag nu ska in och röntga handen. O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 14, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Lite träning kvar innan uppkörningen låter det som? :) Tur att det inte gick värre iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Lite träning kvar innan uppkörningen låter det som? :)Tur att det inte gick värre iallafall. Tråkigt nog så var det på uppkörningen det hände. Verkar som om det var något fel på mcn, samt dåligt väglag. Men som tur var så slapp man undan med en rejält stukad hand, och känna sig rejält mörbultad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 14, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2009 Tråkigt nog så var det på uppkörningen det hände. Verkar som om det var något fel på mcn, samt dåligt väglag. Men som tur var så slapp man undan med en rejält stukad hand, och känna sig rejält mörbultad. Ajdå, hoppas att de ger dig en gratisuppkörning om det nu var fel på MC:n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 Efter 8 veckor av swepande med swep och hackande med hackor så har jag blivit puni puni à la Mio precis under höger lill- och ringfinger. Det enda som saknas är en galen tjej som sitter och klämmer på min hand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 19, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2009 Såg nyss klart Terminator Salvation. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 21, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2009 Kände just för att lägga ut dessa bilder Varning för hög nördfaktor samt en sång The day the routers died Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 VD:n var precis förbi och frågade om jag visste varför det plötsligt dykt upp en mängd besökare till hemsidan med referensid från anime.se ... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 Som den scriptkiddie jag är har jag lekt med homebrews och grejer till mitt Wii... jag tror att jag kommit så långt, och så fel, att mitt Wiis internminne måste vara helt uppfuckat just nu.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 24, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2009 Provade på karate idag. Måste ha varit bland det jobbigaste jag gjort i mitt liv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 25, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 VD:n var precis förbi och frågade om jag visste varför det plötsligt dykt upp en mängd besökare till hemsidan med referensid från anime.se ... XD hahaha. oops? Lagt bakgrundsbilderna där eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Lagt bakgrundsbilderna där eller? Nädå, däremot la jag en länk i skrivbordstråden då någon frågade vad jag jobbar med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Kom hem igår efter att ha spenderat två veckor i Japan, bland de mest intressanta och roligaste jag har gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 26, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2009 Idag när jag satt och käkade lunch på mcdonalds så kom det en buss proppfull med japaner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 26, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2009 Verkligen? Jag tycker det verkar som att inga asiater jag ser är japaner. Förutom japanskalärarn jag hade... Det kanske bara är Linköping som är oattraktivt~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 26, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2009 Jodå, blev väldigt förvånad när det kom in ett fyrtiotal japaner in på mcdonalds. Jag brukar heller aldrig se några asiater i lilla Arboga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 27, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2009 Fick hem 20 kg manga som jag skickade från Japan idag. Som julafton i augusti! Vad ska jag läsa först... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 28, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2009 Jag har lirat ungefär halva Another Code R skulle jag tro, inte riktigt lika psykopatbra som ettan, men troligen ändå bland det bästa till Wiiet hittils i år... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg