Negi Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Haha roliga jag fick upp då: "Bladlusen har största penisen av alla levande djur till förhållande till sin storlek." "Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur." "Pentagon har erkänt att de försökte utveckla en "gaybomb" som skulle få fiendera att attraheras av varandra." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Kunde inte hålla mej. Kolade igenom första episoden av Elfen Lied på lunchen. Den ser verkligen lovande ut! :D Nej. nu får man slita sej och gå till jobbet igen istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Kunde inte hålla mej. Kolade igenom första episoden av Elfen Lied på lunchen.Den ser verkligen lovande ut! :D Nej. nu får man slita sej och gå till jobbet igen istället. Haha, själv satt jag och tittade på Nadia ep.9, så jäkla skönt att slippa den där deprimerande ön. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Hei Joakim Nei du er ikke den eneste som har fått en slik mail er jeg redd. Det er ikke sendt en ny pakke, ser ut til at vår e post system har tullet litt. :) Ha en fin Jul Med venlig hilsen / Best Regards Kari Kristiansen Det var väl bra det, trevliga är dom med. Är nog det enda företag jag sett som använder såna där små trevliga Microsoft-smileys som finns i Word/Outlook etc. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Sluta posta youtube videos och påstå att det är jag! :( Känner mig extremt mobbad just nu. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 meow meow like ma mittenz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Sluta posta youtube videos och påstå att det är jag! :( Känner mig extremt mobbad just nu. :sleep: Va? Du menar att det inte är du på riktigt? Nu blev jag aldele disilusionerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Jo, det är väl klart att det är jag, nej förresten då hade jag nog gjort självmord för längesen. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Jo, det är väl klart att det är jag, nej förresten då hade jag nog gjort självmord för längesen. :sleep: Drick mera kaffe. det minskar risken med 66% har jag hört. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Mitt seriösa kaffedrickande har minskat på sistone, icke bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Är inte förtjust i Kaffe så det blir te. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Te är skiten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Sitter och orkar inte jobba, övertid suger... Är hungrig, tur att jag hittade en bulle i köket innan -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Xbox Live: Cookie von Doom Jaha så det var du som addade mig, undrade vem det var! Seså, köp The Eye of Judgment nu. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Meningslös fakta: Elfen Lied är mycket intressantare än java projekt. Ett av dem har deadline om 12 timmar. gissa vilket. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Meningslös fakta: Elfen Lied är mycket intressantare än java projekt. Ett av dem har deadline om 12 timmar. gissa vilket. :S Kan det vara javaprojektet? För Elfen Lied är bara ca 6 timmar långt och det hinner du med marginal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Det ska man ju lätt skaffa, gå omkring och låtsas att alla renar och älgar är Timotei och panga dom. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Om ca. 4 dagar har jag en engelsk grammatiktenta. Jag gjorde precis en provtenta på ämnet, och resultatet blev 55.5/85 rätt, dvs. 65,3%. Därtill kommer dessutom en översättningsdel, som så vitt jag vet bara kan reducera poängantalet om man är dålig. Dessutom har jag två dagar efter det en vokabulärtenta, samt deadlinen för min sociallingvistik-essä -- till vilken det är meningen jag ska göra någon sorts undersökning. Huvaligen vilken helg det kommer att bli >< Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^ Tyvärr inte, men jag har det här fyndiga citatet jag hittade i en bok idag: "Because there is female love, the foolish human race continues to thrive. Would that the love of boys became the common form of love in the world, and that women would die out and Japan become an Isle of Men. Quarrels between husband and wife would cease, jealousy disappear, and the world enter at last into an era of peace." :D Skrivit av någon japan på 1600-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 13, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Ämnet för essän är för övrigt, "Pratar man annorlunda om man är homosexuell än om man är hetro?" (tonläga, ordval, osv.). Om ni har några erfarenheter om ämnet får ni gärna dela med er; det skulle faktiskt hjälpa mig en del ^^ jajjemen det gör dom. Dock i olika grader, men det hörs. Iallafall på dem som är officiellt homo. Däremot bisexuella pratar fullt normalt. tonläge? tja. bögar låter lite mer feminina, medan lesbiska låter lite mer.. manliga vet jag itne, men inte lika feminina som andra tjejer. Hej jag har endel färgstarka vänner. ;) Är dock straight själv, så ni behöver inte få några konstiga idéer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Timotei och hans bröder som höjer Spola till skyn. Timotei är självklart han näst längst bak för att du vet, nej jag skojar inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Timotei lämnar anime.se och söker sig vidare till snällare. HA DET BRA ANIME.SE. -_- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 13, 2007 Anmäl Share Skrivet december 13, 2007 Timotei lämnar anime.se och söker sig vidare till snällare. HA DET BRA ANIME.SE. :sleep: Hej då Timotei. =D Timotei kopplar ifrån... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 imorgon mellan 12-15 dyker min nya 46tums plasma tv+hemmabio paket upp. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 14, 2007 Anmäl Share Skrivet december 14, 2007 imorgon mellan 12-15 dyker min nya 46tums plasma tv+hemmabio paket upp. XD "Var inte ledsen lille vän, en vacker dag är jag också avundsjuk på mig själv!" "Avund och vrede förkortar livet, och bekymmer gör en gammal i förtid." "Avund är ett gift. Men i likhet med ett antal andra gifter kan den också ha en stimulerande effekt." "Avund är invändig smuts som absolut måste ut." "Timotei kan dö, men aldrig själva avundsjukan." :http://www.livet.se/ord/kategori/Avundsjuka =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg