My Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Idag vad jag ute och plockade kantareller i skogen. Sen gick jag hem och stekte det i stekpannan. Det är då otroligt gott. Nu blev jag också sugen på att plocka kantareller, men det finns en ond svamptant som redan har mutat in alla kantarellställen i området där jag bor. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 4, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Sådana han man jaga bort medelst Gyttorp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Jag bakade kakor igår, blev jättegoda men typ hälften av dem försvann inom 30 minuter efter att jag tagit dem ur ugnen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Nu blev jag också sugen på att plocka kantareller, men det finns en ond svamptant som redan har mutat in alla kantarellställen i området där jag bor. :( Passa på att gå ut sent på kvällen och ta alla, så att hon inte hittar några :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 jag har blivit medlem i ett band Som vadå? Vokalist? Gitarrist? Idag vad jag ute och plockade kantareller i skogen. Sen gick jag hem och stekte det i stekpannan. Det är då otroligt gott. Jag är bassist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Jag är bassist Jo men det är fint det också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 hittade du mycket kantareller, jag var ute i går och hittade typ 2 kg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 2 kilo... Gah... Jag får nog åka hem och plocka på mina föräldrars svampställe istället. Snart kommer väl höstkantarellerna också hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Plockade inte mycket. Onödigt för mig att plocka mera än vad jag äter upp. Men eftersom jag bor ungefär mitt ute i skogen så finns väldigt många kilon svamp att plocka häromkring. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Kantareller så kan väl jag... eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 4, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Kantareller så kan väl jag... eller? Nej. Du är för dålig för å kasta sten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Kantareller så kan väl jag... eller? Ba-dum-dish! Guld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Har sålt väldigt mycket kantareller på torget, tillsammans med all hallon jag plockat och sålt. (kan ju inte sitta och dega utan jobb på sommaren ;) Har väl tjänat ihop ett par tusen på någon vecka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Allt prat om kantareller fick mig att drömma att jag var och plockade svamp med min familj. Men vi blev hela tiden avbrutna av en massa andra saker, som mordgåtor och liknande. Jag hittade inte en enda svamp och tillslut vaknade jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 mitt bankkort gick sönder idag :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 urk, det är för varmt för att kunna sova ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Har också svårigheter att sova, jag önska jag kunde ta mig i kragen och vända tillbaka dygnet så jag kommer ut och springer, får det inte gjort om jag inte gör det på morgonen :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Jag hade också problem med att somna, pga av att man vänt på dygnet, och att det är så otroligt varmt i rummet. Men att gå och lägga sig 23.00, det har jag inte gjort på flera månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Men att gå och lägga sig 23.00, det har jag inte gjort på flera ÅR. :| Jag har börjat köra med en halvtimma på spikmattan innan jag ska somna. Funkar finfint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Vaknade idag med en känsla att jag inte alls är förberedd att åka till Japanland då jag varken kan språket, inte har planerat allt in i minsta detalj samt att det är första gången jag åker utomlands. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Vaknade idag med en känsla att jag inte alls är förberedd att åka till Japanland då jag varken kan språket, inte har planerat allt in i minsta detalj samt att det är första gången jag åker utomlands. Första gången? ja jäklar då har du något att se fram emot :D Enligt min mening är det bara bra att man inte planerar för mycket, så man får lite svängrum. Man blir bara stressad av att planera för mycket och då tar man sig inte tid till att uppleva det man är med om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Vaknade idag med en känsla att jag inte alls är förberedd att åka till Japanland då jag varken kan språket, inte har planerat allt in i minsta detalj samt att det är första gången jag åker utomlands. Wooot! Du skulle ha tagit med mig! Sceleris bangade mig ju (lol) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Sceleris bangade mig ju (lol) :| Vad sade avathar om det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Sceleris bangade mig ju (lol) Så som jag ser det bangade DU på att bjuda MIG på en resa jag inte annars hade haft råd med! >:) Snåljåp, vad är väl några tiotusentals kronor hit eller dit... * Spoiler ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 * ;) :) Ashaz: Sssschh! Inte högt! Väggarna har öron D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg